Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

üvey babam bacak fetişisti çıktı


üvey babam bacak fetişisti çıktı

By  | Kasım 20, 2015
Babam annemi aldatıyordu sürekli annem iki kere bastı ikisinde de araya büyükler girince affetti eve döndük ama en sonuncusu çok ağırdı annemin ahretliğiyle bastık babamı. O olmadı işte orda ben ikisine de çok kızdım. Annem bunu hak etmemişti. Her neyse anlaşmalı boşandılar kısa sürdü. Biz annemle ev tuttuk. Zaten ikimiz de çalışıyorduk ama annem babama inat evlenmek istiyordu. Neyse annemin ailesi akrabalar birileriyle buluşturdular annemi, annem de en zengin olanını seçti ve evlendiler. Adam çöpsüz üzüm daha önce hiç evlenmemiş çocuğu da yok. Bura da da evin tek çocuğu olacaktım bu hoşuma gitmişti hem üvey babam zengindi de, biz çalışıyorduk ama sırf hani dedikodu olmasın aman analaı kızlı bir oldular da adamın parasını yiyorlar demesinler diye.
Neyse üvey babamı hep çok iyi adam, sıcak kanlı, düşünceli cömert biri olarak benimsemiştim. Bazı geceler uyandığımda üstümü örttüğünü görüyordum ve duygulanıyordum. Bir süre sonra odam da gezinirken görünce sorduğum da pencerem açık kalmış mı üstüm açık mı diye bakınıyormuş ama ben işkillenmiştim çünkü annem uyumuştu. Buna bakacaksan uyumadan önce bakın de mi.
Bir gece uyuma numarası yaptım ve kendisinin odam da gezinerek geldiğini fark ettim. Bacaklarımı okşuyordu bir de si*inin sesi geliyordu belli ki kendini boşaltıyordu sonra gidiyordu. Çok korkmuştum. Ertesi gece aynısı oldu ve hemen uyandım elinde si*iyle koşarak dışarı çıktı. Bende seslendim, annemin bilmemesi gerekiyordu çünkü zaten darbe almıştı kadın. Aramızda halledelim ben seni ağzımla boşaltacağım sende bana para vereceksin dedim okeyledi. Paramı aldım, artık her gece para getiriyordu ağzımla boşaltıyordum. Bir gün beni evde yalnız yakaladı seni si*eceğim dedi olmaz dedim yapcam dedi hayır dedim kaçıyordum elinde bir deste parayı getirince ay tamam olur dedim ve si-şmeye başladık. Hayvan gibi beceriyordu beni daha önce yattıklarıma hiç benzemiyordu yar*ağı. Gö*ümden çok si*mek istiyor kuduruyor ama onun için araba sözü aldım anahtarı getirdiği gün istediği kadar gö*ümden si-ebilir. Annemde hiçbir şeyin farkında değil garibim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates