Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

otel odasında kendimi becerttim


otel odasında kendimi becerttim

By  | Kasım 17, 2015
Bir süredir işsizdim, eşimden boşanınca artık nafakaları da vermiyordu, haliyle ödemelerde, geçinmekte zorlanmaya başlamıştım. Çocuğun okul masrafları falan. Mahalleden bir abla vardı bana çalıştığı otelde temizlik işi ayarlamıştı sağ olsun. İşte her şey güzel gidiyordu sadece odalardan yapışık prezervatif toplamak artık beni iğrendiriyordu o kadar.
otel odasında kendimi becerttim
Bir gün kendi katlarımı temizlerken bir kavga sesi duydum, bir kadınla bir erkek odada tartışıyorlardı, ben kendi işimi yapmaya devam ettim. Kadın aldı çantasını çıkıp gitti. Sonra ben odayı boşalttılar sandım içeri temizlemeye girdim, yatağın çarşafını falan temizledim, o kat bana ait olduğu için benden başka hiçbir görevli gelemiyor odalara. O yüzden rahatım. Nevresimleri değiştirdim etrafı topladım, yorulmuştum, biraz uzanayım dedim. Ayakkabılarımı çıkarttım, üstümdeki iş kıyafetlerini çıkarttım, saçımı falan açtım kapıyı da arkadan kilitledim yatağa olduğu gibi uzandım, üzerim de sadece iç çamaşırlarım vardı. Tam gözlerim daldı uyuyacağım telefonum çaldı, eski bir arkadaşım sohbet ediyorduk, ona da dedim odadayım soyundum dinleniyorum dedim iyi yapmışsın dedi, bir de manita bulsan oradan rahatlayacaksın erkeksizlikte nereye kadar dedi. Bende kızım bir sus zaten başıma vurmuş yar*aksızlık dedim. Hadi kapat telefonu ben biraz dinlenip çıkacağım buradan dedim, kapadık telefonu.
Telefonu komodinin üzerine koymak için uzandığımda karşımda duştan yeni çıkmış belinde sarılı havluyla duran beni izleyen bir adam gördüm, bastım çığlığı. Hemen üzerime atladı ağzımı kapattı sessiz ol ben sana zarar vermem, ne işin var odam da falan dedi. Bende anlattım durumu, o da tamam sen dinlen ben giyinip çıkacağım dedi, kimseye de bir şey söylemem rahatına bak dedi, tamam sağ ol dedim. Ben hiç istifimi bozmadım iç çamaşırlarımla yatağın üzerinde uzanıyordum. Hiç dönüp bakmıyordu dikkatimi çekmişti. Değişik bir adamdı, çok rahattı, karşımda havlusunu çıkarttı giyinmeye başladı, kocaman damarlı si*ini görünce ben bir tuhaf oldum, anladı zaten, yutkunmaya başladım.
İbneliğine üzerine giyindiği pantolonu boxerini falan çıkarttı, fikrimi almak istediğini hangilerinin daha iyi kombin olduğunu sordu ama karşımda damarlı yarağı sallanıyordu. Ben si*ine bakmaktan elinde ki kıyafetlere bakamıyordum bile. Yanıma geldi üzerime birkaç tane boxer sıraladı sence hangisi daha çok yakışır al bak dene üzerimde dedi. Nutkum tutulmuştu nasıl yani dedim, al ve üzerime tut boxerları hangisinin yakıştığını söyle bir kadın ağzından duymak isterim dedi. Resmen içim kaynıyordu dalga geçiyordu benimle. Bende yatma pozisyonundan oturma pozisyonuna geçtim, aldım bir tanesini tuttum si*inin üzerine, elime değdiğinde ben kendimden geçtim. Ağzımın hizasında duruyordu, resmen ağzımın suları akıyordu, adam ağzıma yaklaştırıp geri götürüyordu. Artık başım dönmeye başlamıştı. Yalamak ister misin dedi, sazan gibi evet dedim bir hışımla ağzıma soktu, bu muhteşem tadı unutmuştum. Eme eme yutkunuyordum. Memelerimi okşuyordu üzerimde ki iç çamaşırlarımı çıkarttı memelerimi emmeye başladı ben sırt üstü uzandım memelerimden başlayıp bacak aralarıma kadar emerek indi, ben çıldırıyordum, inim inim inliyordum, öyle güzel dil darbeleri vuruyordu ki am*ımın diline, am*ımın dudaklarını dişliyordu, hayvan gibi yalvarıyordum si*mesi için. Domalttı beni arkama geçerek am*ıma kökledi. Çok güzel si*iyordu beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates