Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

babam uyurken kendimi öz babama siktirdim


babam uyurken kendimi öz babama siktirdim

By  | Kasım 18, 2015
Biz Adana da yaşıyoruz. 3 kardeşiz en büyükleri benim. Antalya üniversitesini kazandım. Ailemle gelip 1+1 daire kiraladık bana. Annem ayda birkaç kez babamda fırsat buldukça gelecekti.
babam uyurken kendimi öz babama siktirdim
Fiziğim düzgün tarzım baştan çıkarıcı giydiğim kıyafetlerde hep cüretkardı hele üniversiteyi Antalya gibi bir yerde okumaya başlayınca iyice açılıp saçılmıştım. Ailemin durumu iyi olduğundan bende burada rahat takılıyordum. İstediğim zaman alışveriş yapabiliyordum. Erkekler her zaman beni içten içe delirtmiştir. Bende onları bir bakışımla azdırdığımı bilirim. Erkeklerle oynamak hoşuma gider. Özellikle olgun erkekler, bunun başında kendi öz babam gelir. Çocukluğumdan beri annemle uyurken hep izlemişimdir onları hele si*işirken babama hayran kalırım. Annemi her defasında Nirvana’ya ulaştırır. Hep kıskanmışımdır annemi, erkekler le yatarken hep babamı hayal ederim. Mastürbasyon yaparken falan, Çünkü olgun uzun boylu karizmatik iyi giyinir ve aleti cidden büyük ve damarlıdır. Annem o konuda çok şanslı. Ama kafaya koymuştum bir gün bende babamın yar*ağının tadına bakacaktım.
Babam bazen haftada bir kere bazen birkaç kere bana uğrardı. Bir gece odamda uzanmışken babam geldi elinde bir paketle, bana elbise almış mini elbise o kadar hoş duruyordu ki hemen denemek istedim. Banyoya gidip üzerimi değiştirdim. Odaya döndüğümde babam çok yakıştığını hayal ettiğinden daha güzel durduğunu söylemişti. Yatak kıyafetimi tekrar giyip babama diğer odadaki kanepeyi açtım o gidip uyudu sabah erken kalkacaktı ve oldukça yorgundu. Bu fırsatı değerlendirmek istiyordum o yüzden de uyku falan kalmamıştı. Yanına gidip uzandım, horluyordu bende arkamı döndüm popomu si*ine dayadım. Biraz öyle bekledikten sonra popomla si*ine masaj yapıyordum. Bir süre sonra babamın koca damarlı yar*ağının kalktığını fark ettim. Arkamı dönmeden şortundan elimle si*ini çıkartıp gö*üme dayadım bacak aralarım çoktan ıslanmıştı. Babam annemin ismini mırıldıyordu. Salak rüyasında annemi si*tiğini sanıyordu. O bahaneyle bende şortumu indirdim babam arkamdan bacak aramdan si*ini am*ıma yerleştirdi elini de belime doladı mehtap seni çok seviyorum karıcığım diyordu. Neyse orasıyla ilgilenmiyordum zaten babam benden önce içime boşalınca o kadar büyük zevk aldım ki hemen yanından kalktım si*ini şortunun içine yerleştirdim dudağına öpücük kondurup yatağıma geçtim. Babamı hayal edip vibratörle kendimi becerdikten sonra uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates