Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

türbanlı hoca ablamı inşaatta verirken gördüm


türbanlı hoca ablamı inşaatta verirken gördüm

By  | Kasım 20, 2015
19 yaşımda güzel zarif alımlı bir kızım. Ailemle yaşıyorum. Annem babam ben. Bir ablam var o da eşi vefat etti bizim yanımıza taşındı. Kendisi türbanlı, namazında niyazında güzel o da oldukça alımlı bir kadın. Babamın gözdesi o olmuştur hep dinini iyi yaşadığı içi, benim başım açık ve ben okumayı seçtim. Her neyse bizim ailemiz hep tutucu olmuştur bize karşı zaten aile apartmanında oturduğumuz için de herkes herkese karışır. Bir yere gitmek için 30 kişiye hesap veriyorsun düşün muhabbeti. Ablam evden çıkmazdı, annemle pazara bile gitmezdi, elinden de telefon düşmez, sorduklarında da eşimin yeğenlerine hatim sayısı veriyorum, şu kadar indirmiş bu kadar okumuş falan diyordu bir nevi hocalıktan bahsediyordu bizimkilerde dua ediyordu. Ama ben kıllanmıştım ne oldu bilmiyorum ama inanmamıştım ablama, kesin sevgilisi var bitiyle konuşuyor yoksa bu kadar hatim ne alaka hadi cahil insanları kandırıyorsun dinle de ben nasıl inanayım sana gece sabaha kadar hatim mi indiriyorsunuz.
Bir süre sonra ablam evden çıkmaya başladı, falancının kızına kuran öğreteceğim, pişmancının karısına hatim bağışlayacağım hastası varmış, şunun bebeğinin mevlidi vs vs vs hep din hep kitap. Şok oluyordum ya. Neyse bir gün dışardan geliyorum ben de tam bizim sokaktayım. Baktım ablam telefonla konuşuyor bir yandan da yürüyor. Takip etmeye başladım. Yol boyunca haklı çıkması için dua ettim ama nafile bir de ne göreyim bir adamla buluştu birkaç sokak ilerde. Adam da benden birkaç yaş büyüktür işte ablamdan küçük. Dedim herhalde başka bir şey var bu bunun sevgilisi olamaz aralarında neredeyse on yaş var. Takibe devam ediyordum, ablamla ayrıldılar çocuk tekele girdi elinde siyah poşetle çıktı, inanamıyordum. Neyse takibe devam ettim ilerde buluştular, ablamla birlikte inşaata girdiler. Daha doğrusu yıkılmış ya da yapımı durdurulmuş, çünkü in cin top oynuyor o şekilde bir yer. Peşlerinden gittim ama korkmaya başlamıştım. Bende girdim merdivenlerden çıktım oda gibi bir yere girdiler, yuvarlak bir pencere gibi ufak bi boşluk buldum oraya geçip izlemeye başladım. Çok merak ediyordum annemin babamın gözdesini, hoca takılan kızlarını. Hiç sesimi çıkartmıyordum. Ortam belli yeni değil halı minder sandalye tüp battaniye yastık falan var.
Ablam türbanını çıkarttı. korktum oha falan dedim. Türbanını pardösüsünü çıkarttı ve şunları ekledi ay sıkıldım bizimkilere hacı hoca numarası yapmaktan bu ne ya falan dedi. Sinirden içeri girip her şeyi dağıtmamak için kendimi zor tutmuştum. Derken pardösünün altından çıkanlar beni daha da şaşırttı. Tayt ve üzerinde askılı vardı içinde sutyen bile yoktu. O bizimkilerden yakınırken o çocuk bira açıp verdi ona takma ölür giderler yakında evde sana kalır dedi. İnşallah falan diyordu ablamda, zoruma gitmişti ağlamaya başlamıştım. Biraz içtikten sonra sigarasını birasını bıraktı ve o çocuk ablamın vücudunu okşamaya başladı. Dedim bunlar burada kesin si*işecekler. Dediğim gibi de oldu ablamı öyle bir becerdi ki ben bile suyumu akıtmıştım ve hayatımda ilk kez gerçek s*k görmüştüm. Tam bitti sanar iken iki kişi daha geldi ve ablamlara katıldı bir tanesini hem birasını içiyor hemde ya*ağını ablama yalatıyordu öbürü ablamın gö*ünden giriyordu diğeri ablamın am*ını yalıyordu memelerini falan okşuyorlardı. Neyse gün bitti ablam toparlandı eve gitti herkes dağıldı ben herkesten sonra çıktım haliyle eve geç kalmıştım. Evdekiler bana kızdılar akşam ezanından sonra dışarda ne yapıyorsun falan, o ara ablamda atladı çok büyük günah falan. Hemen kolundan tutup çektim kenara kızım bana sökmez senin hacı hoca ayakların senin yüzünden geç kaldım seni inşatta adamların nasıl si*tiğini izlemekle meşguldüm dedim. Ağlamaya başladı tehdit ettim bir süre onu o şekilde kullandıktan sonra artık birlikte si*tiriyoruz kendimizi hem onlara da değil canımız kime isterse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates