Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

taksiciyle takside fantezi


taksiciyle takside fantezi

By  | Kasım 19, 2015
İstanbul’ da ailemden ayrı yaşıyordum. 25 yaşında hayatı pek umursamayan özgür biriyim. Vücudum ve giyim tarzım oldukça çekicidir. Erkekleri delirtmeye özellikle gösterip vermeyince onların kudurmalarına bayılıyorum. Durumum iyi ve gece hayatına düşkün bir kadınım.
taksiciyle takside fantezi
Bir akşam moralim pek yoktu tek başıma kafa dağıtmak için yola koyuldum. Mekan mekan geziyordum. Zil zurna sarhoş olmuşum. O kadar sarhoştum ki önümü göremiyordum hemen mekanı terk etmeye karar verdim yoksa burada biri beni si*ecekti. Durum onu gösteriyordu.
Mekandan dışarı çıktım gördüğüm ilk taksiye bindim. Ev bayağı bir uzaktı, yolu tarif ettim. Açık adresi verdim ve daha fazla gücüm yoktu gözlerim kapanmaya başlamıştı bile. Arka koltukta oturuyordum daha doğrusu gelişine yayılmıştım. Üzerimde mini etek topuklu, askılı ve ceket vardı elimde de çanta. Çantayı kafamın altına aldım ve uzandım uzanabildiğim şekilde. Hiçbir şey umurumda değildi. Bacağımın biri bir koltukta diğeri şoförün arkasında ki koltuğa dayamıştım. Anca o şekilde rahat edebiliyordum. Ara ara adamın abla iyi misin demelerine gözlerimi açıyordum aynadan bacaklarımı am*ıma nasıl baktığını görüyordum ve iplemiyordum. Rahatıma bakıyordum. Bir ara elini bacağımda gezdirdiğini hissettim. Neredeyse yol boyunca bacaklarımı okşadı, hatta ayağımın bir tanesini kendi kucağına çekip ayakkabımı çıkartıp ayak parmaklarımı elleyip yalıyordu, tam fetişist çıkmıştı. benim hoşuma gidiyordu bu durum bacaklarıma eli değdikçe sıcaklık hissediyordum ve am*ımın sulandığını azdığımı hafifte olsa inlediğimi duydum.
Yol boyunca aynı şeyleri yaptı o o şekilde davranınca ben arkada iyice sere serpe uzanıyordum. Eteğim artık belime kadar açılmıştı, o bacaklarımı okşadıkça bende am*ımı okşuyordum. Zevkin etkisiyle kendime geliyordum ama inleyerek tabii. Külotumun içine elimi sokamıyordum külotum çok dardı. Bende üzerinden okşuyordum. Ben okşadıkça hadi bebeğim hadi hatunum okşa amc*ığını diyordu. Beni coşturuyordu resmen. Çıkart içine sok elini parmakla am*ını diyordu, denedim olmadı anladı eliyle bir anda yırttı ohh rahatlamıştım. Elime tükürdü am*ıma sürtüyordum elimi am*ımın diliyle oynuyordum arada elime tükürüyordu am*ımın ıslak kalmasını sağlıyordu. Ben aşırı zevk alıyordum. Parmağımı am*ıma sokup inlemeye başladım. Bağırarak inliyordum, ben bağırdıkça adam hadi parmağınla s*k am*ını hadi bağır inle diyordu, o şekilde evimin önüne kadar geldik. Geldiğimizde araba durdu ve ben biraz daha oynadıktan sonra bağırarak boşaldım ve uyudum. Sonra o beni evime çıkartmış, salonuma kadar gelip beni si*miş sabaha kadar becermiş. Sabah uyandığımda baş ucumda bulduğum notta okudum hepsini. Müthiş bir fanteziydi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates