Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

otobüste sex


otobüste sex

By  | Kasım 21, 2015
İş görüşmesi için izmire gitmiştim görüşmemi yapıp istanbula dönecektim. Otobüs garında otobüsümün kalkmasını bir hayli beklediğimden iyice üşümüştüm bir an önce gitmenin derdindeydim. Zaten kış ortası olduğu için pek kimse de yoktu sanırım otobüste yalnız kadın olarak gidecektim ve bu beni ürkütmüyor değildi. Her neyse otobüs sinyal verdi, binip yerime oturdum en arka koltuğun bir ön tarafıydı. Bir de arka koltuğa bir erkek oturmuştu ortalarda tekli tüklü insanlar vardı. Anlayacağınız yalnız değildim. Her neyse iş görüşmesinden çıktığım için altımda kısa kumaş etek topuklu ve üzerimde beyaz göğüs dekolteli dar gömlek vardı. Montumu ve ayakkabılarımı çıkarmıştım, yanımda ki koltuk boş olduğundan gelişine yayılmıştım. Bir ara saçlarımdan rahatsız olup toplamak istedim ama toplarken tokamı arka tarafa düşürmüştüm. Eğildim baktım bulamadım. Ben yerden bir anda kalkıp arkama döndüğümde arkamda ki adamla da burun buruna geldim.
otobüste sex
Tokam elinde bana uzatıyordu ama gömleğimden taşan memelerim onun yutkunmaktan konuşamamasına sebep olmuştu. Bu beni biraz etkilemişti. Adam fena değildi gideri vardı en azından. Neyse teşekkür edip yerime oturdum, otobüste bir karışıklık olmuş ön taraflarda tartışma vardı muavin ile yolcular arasında. Biz de oradan konuşmaya başladık. Artık muhabbet sarmıştı iyice, isterseniz yanıma gelin burası hem daha sıcak motordan dolayı hem de daha yüksek ve rahat dedi . olur dedim zaten uykumda kaçmıştı. Bayağı sohbet ettik otobüsün ışıkları kapandı herkes uyku modunda biz de film açıp izledik. Komedi filmi gülüyorduk özellikle ben, bir ara gülerken bacağına vuracağıma elim adamın si*ine gitti, fark ettiğimde çok utanmıştım, kalkıp gitmek istedim izin vermedi. Özür diledim önemli değil zaten hoşuma gitti dedi. Peki dedim. Ama artık utanmıştım bir kere önceki gibi gülüp edemezdim. Elimde sert olan si*inin sıcaklığı vardı avucumda.
Ben yüzüne bakamıyordum, çok mu utandın dedi, evet dedim, ilk kez mi dokundun dedi hayır tabi ki dedim o halde tekrar dokunmak ister misin nasıl burada mı dedim. Evet neden olmasın bak herkes uyuyor değişik bir aksiyon olsun istemez misin dedi. Mantıklı gelmişti ve ben dokunmaya başlamıştım. Ben dokundukça büyüyordu o büyüdükçe benim içimde bir şeyler akıyordu. Fermuarından çıkarttım taş*akları da çok büyüktü. Ben onun kini emmeye başlamıştım eğilip o da etrafa bakıyordu, gelen var mı falan diye bir yandan da elini kalçamda gezdiriyordu. Kafamı kaldırıp çok azdım dedim. Sayende bende çok azdım dedi, ve parmakladığı am*ıma eğilip yalamaya başladı. Bacağımın birini arkasına atmıştım o şekilde gömülmüştü am*ıma. Sabaha kadar canımız istedikçe yaladık durduk. 2 yıllık sevgiliyiz ve yakında evleneceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates