Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

düğün öncesi yeğenimle sikiş


düğün öncesi yeğenimle masajlı sex

By  | Kasım 21, 2015
Ben 28 yaşımda nişanlı bir kadınım. Uzun boylu herkesin hayran kaldığı esmer güzelliğim var. Nişanlımda beni çok kıskanır, o yüzden onsuz bir yere gidemem pek. Düğün hazırlıkları, yoğun iş temposu., stres sıkıntı hep sex hayatımıza ket vurdu. Uzun zamandır birlikte olmuyorduk o ortamı da sağlamıyorduk zaten. Kendimizi düğün sonrasına hazırlıyorduk. Zaten az kalmıştı. Düğün olacağı için şehir dışından akrabalar eş dost arkadaşlar yavaş yavaş gelmeye başlamıştı. Aile apartmanında oturuyorduk ve düğüne 4 gün kalmıştı. Apartmanda ki tüm daireler dolmuştu benim odamda bile bir çift ve çocuk yatıyordu. Bende yatacak yer bulamadım kız kardeşimi aradım gece vakti. Gel bende kalacak yer var dedi uykusundan uyandırmıştım onu da.
Eşofmanımın üzerine hırkamı giydim çıktım evden gece yarısı 2 falandı saat ev de uzak değildi iki sokak aşağımdaydı. Eve girdim sessiz ol uyuyor herkes dedi. Tek tek odalara baktım birinde çocukları yatıyor diğerinde eşiyle kendi yatıyor salonda bir çift yatıyor bir oda da sadece yeğenim yatıyordu. Beni neye göre çağırdın dedim ay ben hakanı unuttum o da vardı dimi dedi. Neyse ne yapcaz dedim bak sabah oluyor uyumazsam yarın aksi olurum başım ağrır dedim tamam merak etme ben halledeceğim dedi.
Ben mutfağa sigara içmeye gittim geldi yanıma hakanın odasına yere yatak yaptım dedi. Hakanla aynı oda da yatamam biliyorsun hayvan gibi horlar o eskiden beri dedim ablacım elimizde şu an bu var zaten iki üç saat sonra herkes kalkacak dedi. El mahkum kabul ettim. Hakan benim geldiğimden habersiz uyuyordu kendisi 25 yaşında en büyük yeğenim filinta gibi çocuktur. Kızlar etrafında pervane, keşke sadece kızlar olsa olgun kadınlar bile çok ister onu annesinin yakın arkadaşları ben bilirim. Birkaç kez yazışmalarına denk geldim her neyse, tam uyuyacakken bu horlamaya başladı benden yukarda yattığı için ben bunu uyandırmaya çalışıyordum. Susuyordu tekrar başlıyordu artık cinnet geçirecektim berbaat bir gündü resmen. Ayağa kalkıp üstüne çullandım, uyan lan uyan dedim. Ne oluyor ya dedi uyandı ne yapıyorsusn kzıım manyak mısın dedi, sesinden uyuyamıyorum horlama bak uykunda boğarım seni dedim güldü ve uyanddı.
Gelin hanım senin ne işin var burada dedi bende evde yer yoktu az önce geldim ama pişmanım mutfakta sandalyede uyusaydım da gelmeseydim dedim. Bu ne gerginlik dedi sakin ol bak senin düğünün için biz hepimiz buradayız dedi. Bu kadar uykusuzluk stres gerginlik her an düğünden vazgeçebilirim o kadar dedim. Oha saçmalama kızım dedi sigara uzattı ikimiz de yaktık şimdi sigaralarımızı içeriz ben sana bir masaj yaparım uyursun mışıl mışıl ve sabah güzel bir kahvaltıya gideriz sesten uzak bir yere kendine gelirsin dedi. Vallaha mı dedim ne sandın az sakin ol gevşe dedi bu ara masaj yapmaya başlamıştı. Benim yatağımda  yerde uzanıyordum oda üzerimdeydi elleri kocaman ve rahatlatıcıydı. Masajı çok hoşuma gitmişti ve bir süre sonra uyuya kalmıştım. Masaj yapacak diyue üzerimdekileri çıkartıp iç çamaşırlarımla kalmıştım. Bir süre sonra gö*ümün ibiri tarafından mıcıklandığını anladım ve gözlerimi açtığımda hakan masaja devam ediyordu. Bende sen hala uyumadın mı bırak masajı da uyu hadi hava aydınlanacak dedim o da bu kadar güzel gö*ü bırakıp uyuyamıyorum dedi. Nasıl yaani sen benim gö*ümle mi oynuyorsun dedim izin verirsen am*ınla da oynarım dedi. Nasıl ya bir dakika dedim tamam sakin ol dedi ve beni yüzüstü çevirdi. Eliyle külotumun üzerinden am*ımı okşamaya başlamıştı ve ben artık salmıştım kendimi nişanlımın o kadar boş vermişliği beni bu noktaya getirmişti. Azıyordum yavaş yavaş ve kendimi bıraktım ellerine, ben gözlerimi kapatmış anın tadını çıkartırken o bir anda am*ıma yumulmuş emiyordu. İnleyerek titreye titreye boşalttı beni, düğün öncesi o kadar iyi geldi ki artık daha sakin olmuştum. Ertesi sabah kahvaltıya gittik birkaç postada arabasında attık onları da daha sonra anlatırım artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates