Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

MÜDÜRÜM BENİ İNŞAATTA SİKTİ

MÜDÜRÜM BENİ İNŞAATTA SİKTİ

Müdürüm beni inşaatta sikti
Ben bir inşaat seks hikayeleri firmasında çalışıyorum. Eşimden boşandığım zaman ailemin yanına yerleşmek durumunda kaldım, yalnız yaşamama izin vermediler. Bende bir süre evde oturduktan sonra sıkıntılar stresler falan iyice bunalmıştım. Bu inşaat firmasına da o dönemlerde başlamıştım zaten. Baba oğul işletiyor firmayı, büyük patronla hiç diyaloğumuz olmadı diyebilirim. Çok sert, asabi, burunu havada biri. O yanımızdan geçerken herkes sus pus kesilir. Çalışanlarla muhatap olmaz hiç, ya oğluna söyler ya da onun bir altı olan büyük müdüre.
Müdürüm beni inşaatta sikti
Her pazartesi sabahı yönetim idari kısmın toplantısı olur, o gün patronun asistanı izinli olduğu için not almak ve kayıt oluşturmak için müdür beni çağırdı toplantıya. Patronun karşısına oturdum, hiç suratıma bakmadı, herkes günaydın derken o çatık kaşları ile saatine bakıyordu. e tabii adamlar bu şekilde sengin oldular her neyse, o gün toplantı esnasında heyecandan olsa gerek telefonun sesini kısmayı unutmuşum, aksilik olacak ya telefonum çaldı korkudan hemen kapattım kim olduğuna bakmadan meşgule verdim. Özür diledim devam ederken bir daha çaldı, büyük patron herkesin içinde beni odadan kovdu, ağlayarak dışarı çıkmıştım. İşten kovulma ihtimali üzerinde bile durmuyordum ben kırılmıştım, herkes oradaydı.
Toplantıdan sonra müdür yanıma geldi biraz kızdı ama boş ver takılma sen dedi geçti gitti alış bunlara dedi. O günü o şekilde kapattık. Ertesi gün işe gittiğimde patron beni odasına çağırmış. Korkaraktan girdim içeri, dünkü terbiyesizliğimin sebebini sordu, dalgınlık dedim. Benim kim olduğumu kimle yaşadığımı eğitimimi yaşımı falan sordu anlattım. Çatık kaşlarından eser yoktu. Gayet güzel sohbet ediyorduk, bayağı konuşmuştuk. Eski eşimi sormuştu hala görüşüp görüşmediğimi, ya da görüştüğüm başka kimse olup olmadığını falan. Yok dedim. Güzel dedi. Konu sadece özel hayatım üzerinde ilerliyordu merak etmiştim devamını, 1 yıllık evliliğin neden bittiğini sordu. Söylemek istemediğimi belirttim. Aldattı mı dedi hayır dedim. Sex hayatınız mı dedi cevap vermedim. Sen mi yapamıyorsun, yatakta iyi değil misin, beceremiyor musun yoksa dedi, hiddetlendim, eşimin ailesi de hep beni suçladığı için bir an sinirlenmiştim. Hayır ben yatakta gayet sexiyim, işveliyim, cazibeliyim ama o o kadar beceriksiz ki bir si*ini bile kaldıramadı beni bozamadı bile o kadar uğraş verirken sinirle kendimi ben bozdum. O kadar sümsük beceriksiz çıktı dedim bir solukta.
Vay dedi, ne kadar dolmuşsun sen öyle dedi, ayağa kalktı yanıma geldi, koltuğumun etrafında dolandı, saçlarımda elini gezdirdi ben nefesimi tutuyordum. Özür dilerim dedim ben bir an patavatsızlık ettim, hayır hoşuma gitti sen şimdi açsındır sexe si*ilmeye dedi, bir yandan okşamaya başlamıştı beni, ne yapayım yalan mı söyleyeyim? Evet açım çok açım dedim, hem am*ımın yangını sönecekti hem de burada ki işim garanti altına girecekti. Çok açım ama yapacak bir şey yok evlenmeden önce kimse dokunmadı ama evlendim eşim si*emedi beni, boşandım yine yalnızım aile baskısı mahalle baskısı dul damgası, kaderim hiç gülmedi bana dedim. Elini yanaklarımda dolaştırıyordu, artık kaderin sana gülüyor ne zaman istersen seni si*erim hem de doyururum dedi, gözlerim açılmıştı, dayanamıyordum atmosfer orgazm kokuyordu, hemen şimdi lütfen artık bekletmeyin dedim, kıyamam ne kadar da azmışsın dedi ve gömleğimin düğmelerini açtı memelerimi dışarı çıkardı, emmeye başladı ucunu ısırıyordu ben inliyordum. Nefesim kesiliyordu, elini eteğimin altında dolaştırıyordu, bacaklarımı okşuyor adeta mıncıklıyordu, derken sıcacık kaynayan bacak arama elini soktu yanıyordum ateşimi bende hissediyordum, orda eğilip önümde am*ıma yumuldu, emmeye başladı ay uçuyordum resmen şuan bile yazarken fena oluyorum. Am*ımdan akan suları yuttu dilini içime sokuyordu, hiç yar*ak girmemiş am*ıma yar*ağını soktu, canım yanıyordu, koca si*i içimi doldurmuştu ben artık uyuşmuştum inim inim inliyordum becer beni parçala s*k beni diye yalvarıyordum. O günden sonra başladık metresi oldum ev tuttu bana çalışmıyorum da artık, ailem de sustu parayı görünce ben de zevkimin düşkünü oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates