Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

BORC PARA İLE SEVGİLİMİ SİKTİRDİM


BORC PARA İLE SEVGİLİMİ SİKTİRDİM

Borc para ile sevgilimi siktirdim
Size sevgilim olan selini arkadaşımla nasıl siktigimizi anlatacağım. Ben bu arada Mesut size anlatacağım olay yaklaşık 1 yıl önce oldu. Ben ve sevgilim selin yaklaşık 3 aydır çıkıyorduk ve çıktığımız 2 . aydan sonra her boş vakitte sikişiyorduk ve artık zevk almıyordum. Arkadaşım metinden ben borc aldım ve ödeyememiştim. 2 ay sonra borcunu istedi ve bende para yoktu. Ona sevgilimi sundum oda kabul etti. Sevgilim selin balık etli koca memelere sahip bir kızdı. Memelerini göstermek için dekolteli elbiseler giyerdi.
Borc para ile sevgilimi siktirdim
Metin kabul ettiği an sevgilime söyledim ve oda kabul edince hafta sonu ev kiraladı metin ve bizde oraya gittik.Gittiğimizde metin bizi bekliyordu. Oturduk ve başlamak için bekliyorduk. Odaya geçtik ve Selin soyunmaya başladı bizde soyunduk peşine. İkimizde sikimizi Seline verdik ve yalamaya başladı selin. Bir benim sikimi yalıyor bir metininkini . Orospu zevk alıyor olmalıydı ki emerek yalıyordu. Metin selini domalttı o amını sikerken ben yalatıyordum. Selin ise iki kişinin sikmesinden zevk almasından dolayı inliyordu. Bende sikmek için çkardım ağzından ve metini çekip girmeye başladım. Metin ise yalatıyordu.
Fakat birden aklımıza fikir geldi ve metin ve ben baraber sikicektik selini. Ben yatağa yattım ve selinin götüne girdim ve peşime metin ise amına girdi. Selin acıdan bağırıyor fakat bir o kadar ise evk alıyordu. ben altta olduğum için çok oynuyamıyordum fakat metin hızlanarak sikiyordu. Sonunda ben dayanamadım ve boşaldım. Metin ise halen devam ediyordu. Selini halen acımadan sikiyor ve ben ise izliyordum. Metin selini domalttı ve götten girmeye başladı. Selin ise acıdan gözlerinden yaş akıyor ve zevk alıyordu. Metin hızlandıkça selin kaçmaya çalışıyordu. Sonunda metinde götüne boşaldı ve dinlenmeye başladık o gün sabaha kadar sikişmeye deavm ettik. Selinin amı götü falloş gibi olmuştu. Zaten 2 ay sonra orospudan ayrıldım ve yeni kız arkadaş yaptım. Size yeni kız arkadaşımla hikayelerimi anlatacağım bekleyin beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates