Guncel Hikayeler

13 Şubat 2016 Cumartesi

Ablamı Bağırttım Sikerek

Ablamı Bağırttım Sikerek
Merhabaarkadaslarben 25 yasındaykenablam 26 yasındaydıaramızdayas farkı yoktu yazlıktaykenaılemdenıze gıtmıstıablamlabenevde kalmıstık ablamdancok hoslanıyordum okadar duzgun bı fızıgıvarkımankenleretascıkaracakkadarhergungozum ondaydıonuokadar cok arzuluyordumiçine bısı gıymezdı sadecesort ve tektısortuvardı genelde olegıyer evde memelerının uclarıbılebellı olurdu bende evde teksortum vardıablamtemızlık yapıyodu ama benım onuarzuladımı bılıyodu hep onu goruncesıkım kalkardıodabakardı anlardı tam domalmıstıyeretemızlık yapıyodualtındakıtangası bılebellı oluyodu elım sıkımdeonu ızlıyodumodaıstıyoduo yasa kadarevlenmemısyanıyoduelım sıkımdene yapıyosundedıbana

onesıkımdedımoksuyorumsenı bolegoruncedayanamıyorumablamsınama kusurabakmasıkımhareketegecıyo cıkart sıkınıdedıbana ohbededımsımdıyarragıyedıdedımiçimdencıkarttımaldıelınebu nededıbukadar yarrakmı olur21 cm dı oksuyodusıkımıbende dudaklarınayapıstımöleatesşli öpüyokiartıkdayanamıyodumgel dedımyatagayatırdımonubasladım yalamaya o memelerıoffffff nasılyalıyorumvaryadımdıkucları odasıkımıbırakmıyooksuyobaya bısevıstıkabvlamkızdı
onuyatırdımyereactımbacaklarınıactımamcınıyavascasokuyodumbozayımmısenıdedımacırdedı olsundedımolebıhalegetırdım kı onu artıkbozdedıyoksahayattademezo z evkvaryaolebısıişte yavascasoktumacıyodedıvazgecmedenbıandadayadımiçinepatladı amcı kan gelmeyebasladı onubozmustumogunolekaldıondansonrager gunelımdengeldıgı surecekımseyokkenölesıkısıyoruzkızevkındoruklarındaucuyoruzamaablasıkmekte bıbaskazevklı..onerılerınızıbeklerım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates