Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

HASAN USTANIN KARISINI SİKTİM

HASAN USTANIN KARISINI SİKTİM

Hasan ustanın karısını siktim seks hikayeleri
Üniversitenin uzun, soluksuz yıllarından sonra kendimi iş dünyasına attığımda aslında hiç bir şeyin, öğrendiği bilgilerin gerçek hayat ile ilgisinin olmadığını öğrenmiş oldum. Çalıştığım işte sessiz ve yeteneklerimden arınmış bir halde sıradan biri gibiydim. Bu durum düzelsin diye işten ayrılıp elimde ki küçüp bir miktar para ile kendime küçük tatlı bir home ofis kurdum. İşe ilk başladığımda kendimi çok huzurlu ve mutlu hissetmiştim ama gel gelelim ki yıllar önümde hep engel gibi durup beni sıradanlaştırmıştı. Bu arada yanıma aldığım orta yaşlarda ki işçim hasan usta gerçekten çok iyi ve efendi biriydi. Bazen maaşını geciktirip verirdim bu gibi sorunları, problem haline getirmediği için en azından o konuda rahat hissediyordum. Hasan usta, evli ve iki çocuk babasıydı. Karısı Aysun abla ise ona göre biraz daha atak biri gibiydi. Sanki böyle azgın bir hatundu da onu sikemiyordu diye düşünüyordum hep Hasan usta. Her neyse günler böyle gelip geçerken Hasan ustanın, karısı Aysun abla dükkanda daha fazla zaman geçirmeye başlamıştı. Ona karşı ilimin ve alakamın arttığını farkedebiliyordu. O güzel ve yuvarlak götünün kalın bir yarrağı haketiğini düşünürdüm hep.
Hasan ustanın karısını siktim seks hikayeleri
Hasan ustanın karısını siktim seks hikayeleri
İşlerin yoğun olduğu bir dönemde ufak tefek işler için dışarıya gönderdiğimiz çırağımız hasta olduğu için işten bir kaç gün izin almıştı. Hasan usta ise ben bugünler için varım deyip dışarda ki işlerle de ilgileniyordu. Hafta içi bir gün dışarıya gitmesi gerekince tüm gün koşturması lazımdı. Hasan usta işlere gittikten sonra ofiste sadece Aysun abla ve ben kalmıştım. Aysun abla mutfak tezgahında bir şeyler ile uğraşırken bende yanına gidip muhabbet etmeye başladım. Bu arada bacaklarına kalın yarrağım değmeye başlamıştı. Aysun abla hafif sallanarak kalkık sikimi taş gibi hale sokmuştu. Onun bacaklarına değdirirken hafiften anına yaklaşmaya başlamıştım. Aysun ablaz azgın azgın konuşup beni daha çileden çıkarınca sana masaj yapıcam dedim ve arkasına geçip omuzlarından tuttum. Yavaş yavaş masaj yaparken Aysun abla olgun ve yusyuvarlak götünü geriye ittirip götünü bana yaslayarak kalın sikimle teması kurmuştu. Ben de daha da arsızlaşıp götünün arasına kalın yarrağımı geçirmeye başladım. Kalın sikim götüne batıp çıkarken belimi ileri geri yapıp çarpıyordum. Aysun abla da götünü bana ittirip çekiyordu. Hafiften sarıldım ve memelerini sıkıp okşadım. Aysun abla ‘ayyy ne yapıyorsun?, kocam gelir şimdi’ dedi. Ben de gelirse gelsin diyerek götünü avuçladım ve bir anda abazalığımdan aldığım güç ile onu kaldırıp home ofisimde ki rahat koltuğuma götürdüm. Yatağa uzandırıp, bacaklarından başlayıp yukarı doğru öpe öpe çıktım ve memelerini çıkarıp yumuldum. Kocaman memeleri beni benden almıştı ve bir yandan bacaklarını okşuyordum. Aysun abla ayyy ne olur dur şimdi gelecek Hasan usta diye endişeli bir şekilde tedirgin duruyordu. Ben ise azgın bir şekilde hemen bitecek abla hadi çıkar şu külotunu dedim. Beyaz külotunu ayağa kalkıp hemen çekip çıkardı. Koltuğa uzanıp bacaklarını açtı ve bende hemen içine bir hamlede giriverdim. Tatlı ve olgun amcığına girip çıkarken aşkım hadi sik beni demeye başladı Aysun abla. İlk günden onun bu kadar kaşar olduğunu hissediyordum zaten.
Aysun ablanın bacak arasını daha da açıp amcığına çat çat girmeye başladım. Şap şap şup sesleri ile home ofisimi inletiyordu. Sikişimiz daha da keyifli bir hal alıyordu Ayssun ablanın acı çekişmesi ile. Yüzünde ki o, aferim beni iyi sikiyorsun ifadesi beni deli ediyordu. Amcığını sert sert sike sike mahvettim. Aysun ablayı on dakika siktikten sonra kucağıma alıp yavaş yavaş sokup, zıplatmaya devam ettim. En sonunda da amcığının içine şap şap sesleri eşliğn de boşaldım. Aysun abla kucağımda iken memelerini ve dudaklarını öpüp kokladım. Aysun bla döllerimi içine akıttığımdan hemen üstümden inmeye çalıştı. Beyaz külotunu yanına alıp direk banyoya koştu. Koşarken göt yanakları bir o yana bir bu yana savruluyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates