Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

KADINI İNLETTİM SEKS HİKAYELERİ

KADINI İNLETTİM SEKS HİKAYELERİ

Kadını inlettim seks hikayeleri
Selam seks hikayelerim okuyucuları. Ben Melik size anlatmak istediğim olay 1 yıl önce oldu . Ben 1.90 boyuna kalıplı bir erkeğim yaklaşık 2 yıldır sevgilim var . Anlatacağım olay sevgilimle. Sevgilim 1.75 boyunda esmer uzun bacaklı bir kız tam bana uyuyor. Sevgilimle tatil için alacatı’ya gitmeye karar verdik ve hazırlılıklara başladık.Ertesi haftaya bilet aldık.Ertesi hafta oldu ve otogara gectik ve yaklaşık 7 saat sonra oradaydık.
Kadını inlettim seks hikayeleri
Kadını inlettim seks hikayeleri
Hemen taksiye bindikten sonra seks hikayeleri doğruca otele gittik ve yerleştik. Yerleştiğimizde saat  7 civarındaydı. Karnımız acıktı ve yemek yemek için bir cafeye oturduk ve yemek yedik ve hemen otele döndük çünkü nedeni sevgilimle seks yapmak için gelmiştik. İlk gün sevişmeyle geçti ve ertesi akşam oldu ve bir bara gittik. İçmeye başladık ve birden masamıza bir çift gelerek tanışmak istediklerini söyledi. Konuşmaya başladık ve içkiler dönüyordu. İsterseniz bütün masraflarınızı biz karşılıyalım sizde bizle beraber takılın. Birden takılma derken diye sordum onlar ise arkadaş olarak değilde. Eş değiştirme olacak şekilde arkadaş olacağız. Sevgilimle konuşmam lazım diyerek sevgilimle masadan kalkıp bir köşede konuşmaya başladık.
Sevgilim seks hikayeleri kabul etti ve olur onayı verdik. Direk evlerine geçtik ve evde içmeye devam ettik. Olay Ben adamın karısını sikeceğim oda benim sevgilimi. Yatak odasına geçtik ve soyunmaya başladık. sevgilim ve karısı sikimi yalamaya başladı ve adam sadece izliyip 31 çekiyordu. Daha sonra sevgilim adama geçti ve onun sikini yalamaya başladı ama kadın sevgilimden iyi sakso çekiyordu. Hemen yatağa yatırdı ve üstüme oturmaya başladı sevgilim ise kafama oturdu amını yalarken sevgilim sakso cekiyordu halen kadın ise üstümde öyle güzel zıplıyordu ki her an boşalcam diye bekliyordum. Kadın ise zevkten çoşmuş oalcaktı ki amının suları sikime doğru akıyor ve daşşaklarımın arasına giriyordu. Sevgilim kafamdan kalktı ve adama domaldı adam sikerken ben zevk alıyordum. Biraz sonra boşalmak için ayağa kalktım ve sevgilim ve karısı önüme geçti ikisinin yüzünede boşaldım. Sabaha kadar devam ettik ve bütün tatil boyunca beraberdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates