Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

ARKADAN SERTÇE BECERİLDİM


ARKADAN SERTÇE BECERİLDİM SEKS HİKAYELERİ

arkadan seks hikayeleri
Yıllardır süre gelen ve her zaman olsa da çoğu zaman beni tatmin eden bir evlilik yaşıyordum. Bu evliliğim boyunca sevgili kocam ile yatak odamızda envai çeşit seks hikayeleri anısına beraber ortak olmuştuk. Daha yaşadığımız bu seks hikayeleri bizi, birbirimize daha da çok yakınlaştırarak  adeta kenetlenmiş bir durum almamızı sağlamıştı. Kocam ne zaman beni s*kmeye kalksa bacaklarımı olabildiğince açar ve arama sert bir şekil de girmesi için onu tahrik ederdim. Benim kaslı kocam kalın aletini benim güzel etli, a*cık dudaklarıma sokarak zevkten beni hunharca s*kerdi. O beni ne kadar çok sert si*erse ben de daha çok sarılır ve kalçamı tam aletine denk gelecek şekil de ıhhh ıhhh ahhhh diye inleyerek götürür ve daha çok zevk almasını sağlardım. Yani kocam ile gerçekten güzelseks hikayeleri anılarına ortaklık edip beraber zevk  aldık.
arkadan seks hikayeleri
Yakın bir zamana kadar durumumuz böyle iken, son zamanlar da kocam yaşadığımız seks hikayeleri anılarına yenilerini eklemek için benim g*t yanaklarıma kalın aletini bastırarak bana arkadan da seni si*mek istiyorum mesajları veriyordu. Ben ise bu durumu pek hoş karşılamadığım için geriye sert bir mesaj vererek g*tümü dönüp yatıyordum. Çünkü kocamın beni g**tten si*kmesi benim cnaımın çok yanması anlamına geliyordu. Kocamın beni bir defa g*tümden si*erse daha rahat bırakmaz ve benim o güzel, tatlı, bal gibi olan g*t yanaklarımı kızartana kadar beni s*kerdi. Ben bunları bildiğim için hayır dedim ama sabah uyandığım da çok sert bir seks hikayelerianısının ortasın da buldum kendimi.
Benim kaslı kocam ellerimi yatağın başına bağlamış ve arkadan beyaz külotumu aşağı indirerek, güzel, yusyuvarlak g*tümün yanaklarını eme eme g*t deliğimi ıslatmış. Sonra da kalın ya*rrağını g*tümden içeri sokarak beni şap şap şap diye s*kiyordu. Benim g*tüme çarpan bu kalın aletin canımı yakması ile uyanmıştım. Kocam benim şaşkınlığıma hiç bakmadan sinirli bir surat ifadesi ile beni sertçe g*tümden s*kmeye devam ediyordu. G*t yanaklarım her darbede dalga dalga oluyordu.  O gün kocam ile hiç konuşmadım. Çünkü benden habersiz ve benim isteğim olmadan benim g*tüm ile seks hikayeleri çevirmişti ve benim g*t yanaklarımı kızartana kadar beni s*kmişti. Canım çok yanıyor ve bu gece beni tekrar s*kecek diye korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates