Guncel Hikayeler

11 Şubat 2016 Perşembe

Eniştemin koca siki


Eniştemin koca siki

Merhabalar ben Kutay, İstanbul’da oturuyoruz. Eniştemin koca siki nasıl götüme girdi ve ondan sonra neler yaşandı ise gerçekten olanları tüm çıplaklığıyla sizlerle paylaşmak istiyorum. Halamın kocası eniştem Aydın, halam vefat ettikten 2 yıl sonra bizim eve çok sık uğramaya başlamıştı. Eniştem ticaretle uğraştığı için bizim yakada işlerini takip ettiğinde akşamdan bize gelir, ertesi gün öğlene doğru da giderdi. Eniştem Aydın ile babamın arası çok iyi olduğundan sık sık şakalaşırlardı. Babam enişteme koca sikli enişte diyerek ona takılırdı. Bu olay başıma geldiğinde daha 15 yaşındaydım.

Bir gün eniştem bize gelmiş, ertesi gün öğlene doğru gideceğini bildiğimiz için gece geç saate kadar oturup ailecek sohbet etmiştik. Ertesi gün babam işe, ben ve ablam ise farklı okullara gittiğimiz için aynı saatlerde evden çıktık. Okulda etkinlik olacağı için bize izin verdiler ve ben saat 10:00 civarı eve geldim. Eve girdiğimde ortalıkta kimse yoktu. Annem daha yatıyordur diyerek odama geçerken annem ile babamın odasından sesler duydum. Kapının deliğinden baktığımda eniştemin annemi domaltmış vaziyette sikerken gördüm. Başımdan vurulmuşa döndüm. Tekrar içeri baktığımda annem tek başına yatakta yatıyordu. Eniştem nerede acaba diye düşünürken bir anda kapı açıldı ve beni saçlarımdan tutan eniştem yatağa fırlattı. Daha ne olduğunu anlamadan eniştem suratıma iki yumruk atarak beni acayip şekilde sersemletti. Bak Kutay, bu gördüklerin aramızda kalacak yoksa seni şimdi yapacağım gibi sikerek top yaparım dediğinde annem karşı çıktı ama o da suratına tokadı yedi. Ben eniştemin elinden kurtulmaya çalışırken annem ona yalvarıyor, Aydın yapma, o erkek bir çocuk onu sikersen çocuk top olur, ne olur yapma diye yalvarırken eniştem tekrar anneme tokat attı. Belden aşağımı soyarak beni yüzüstü yatırdı ve üzerime çıktı. Annem karşı koymaya çalıştıkça onu dövüyor, kocaman sikini kıçıma sokmaya çalışıyordu. Yumruğum kadar kocaman olan sikini tükürükleyip götüme soktuğunda bayılmışım. Ayıldığımda annem başımda bekliyor, hiçbir şey konuşmadan elini kıçımda gezindiriyordu. Eniştem gitmiş olduğu için anneme neler oldu diye sordum. Oğlum bir süre acır ama sonra geçer. İnan bana öyle olacak. Çünkü ben her geldiğinde eniştenin kocaman sikini her yediğimde hem götüm, hem de amımın acısı bir süre sonra geçiyor demişti. Hemen kalktığım yerden doğrulup banyoya gittim. Elimle kıçımı ayırdığımda gözlerime inanamadım. Kıçım resmen bir top deliği gibi açıktı ve bacaklarıma süzülen kan izi hala ıslak duruyordu. İki gün büyük tuvaletimi yapamadım ama sonra iyileşmiştim. Annemle bu konunun aramızda sır olarak kalması için anlaşmıştık. Olayın üstünden bir ay geçtikten sonra kız arkadaşımla cinsel ilişkiye girmeye çalıştığımda çok zorlanmış ve tüm hayatımın bu şekilde geçeceğine inanmıştım. Akşam kız arkadaşımdan ayrılıp eve gittiğimde eniştemin bizde olduğunu gördüm. Olaydan bu güne kadar ilk kez bizim eve geliyordu. Akşam babamla oturup alkol aldılar, sohbet ettiler ve yattılar. Ben ise tedirginlikten ve bana tekrar aynı şeyleri yapmasından korktuğum için ertesi günün sabahına kadar uyumadım ve sabah erkenden evden çıktım. Akşam eve geldiğimde eniştem yoktu. Anneme konuyu sorduğumda merak etme, sen konuşmadığın sürece bir daha sana bir şey yapmayacak, söz aldım dedi. 

Eniştemin koca siki götüme girdikten sonraki zaman boyunca yavaş yavaş erkekliğimi geri kazanmaya başlamış, hatta her geçen gün kocaman olan sikimi içine alacak kız bulmakta zorlanır olmuştum. Sınıftaki kızların neredeyse hepsi ile cinsel ilişkim olmuştu ama yan sınıftaki kızlardan daha önce hiç erkekle olmamış kızlara salça olmaya başlamıştım. Onlardan biri olan Dilay ile tanıştıktan sadece iki gün sonra onların evinde ortam yapıp birlikte olduğumuzda bu kez bayılan ben değil, o olduğu için bayıltan biri olmuştum. Dilay ile bir daha sikişemeyeceğimizi söylediğinde onunla ayrılmak zorunda kalmıştım. Önceki kız arkadaşlarım da benimle cinsel ilişkiye girmek istemedikleri için gün geçtikçe azıyordum. Mastürbasyon yapmak artık beni orgazma ulaştıramaz olmuştu. Günlerden bir gün eniştemin koca siki yine annemin amına girdiğini öğrendiğimde başıma gelen olayın intikamını almaya karar verdim. Annemi çok sevmem ve babamı aldatmasının yanında eniştemin bana yaptıkları unutulacak gibi değildi. Eniştemin bize geleceği bir gün annemle konuşup bundan sonra bize gelmeden önce benim haberim olsun. O eve geldiğinde sabaha kadar uyuyamıyorum ve çok tedirgin oluyorum. O gelmeden önce evden çıkar arkadaşlarımda kalırım, evden gittikten sonra da bana haber verirsin ben eve gelirim dedim. Annemle anlaştık ve o gün eniştem gelmeden önce evden çıktım. Doğruca rahmetli halamın evine giderek 13 ve 18 yaşındaki kızlarının yanına gittim. 18 yaşındaki Ebru ile aramız samimi olmasına rağmen ona karşı olan ilgimi ve babasından yediğim yarağın intikamını bir arada alabilirdim. Ebru evdeydi ve kardeşi dershanede olduğu için ikimiz baş başaydık. Tam zamanı diyerek Ebru’nun üzerine saldırdım ve onu bir çırpıda soyarak önce önden, sonra da arkadan sikerek bir güzel intikam aldım. Ebru beni üzerinden atmak için bağırdı, çırpındı, hatta bana çırmıklar attı ama karşı koyamadı. Ebru ile işim bittiğinde kardeşinin gelmesini beklemeye başladım. Ona da küçük bir sürpriz yapacaktım. Kardeşi gelene kadar Ebru ile sohbet etmeye başladık. Başıma gelenleri anlattım ve onun için kendisine böyle davrandığımı söyledim. Ebru içlenerek bu başıma gelebilecek en kötü durumları niye sadece ben yaşıyorum. Akşamları babam sürekli beni siker. Üstelik onun seninki kadar kocaman siki var. O siki götüme almak kolay değil diye anlatmaya başladığında birbirimize sarıldık ve ağlamaya başladık. İkimizin de kaderi aynıydı. Birbirimize yardım etmeye karar verdik ve o günden sonra üdzenli olarak buluşmaya ve birbirimizle dertleşmeye başladık. Og ün ve sonrasında Ebru’nun kardeşine hiç musallat olmadım. Çünkü ebru ile karı koca gibiydik. Birbirimizi çok iyi anlıyor ve üzerimizdeki bu tecavüz baskısından kurtulmak için birbirimize cinsel açıdan destek oluyorduk. Yenilikler ve değişik pozisyonlar deneyip seks zevklerinin hepsini yaşamaya çalışıyorduk.

1 yorum:

Designed By Blogger Templates