Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

YAŞLI KAYNANAMI SİKEREK MAHVETTİM

YAŞLI KAYNANAMI SİKEREK MAHVETTİM

Yaşlı kaynanamı sikerek mahvettim
Merhaba seks hikayeleri okuyucuları. Yıllar önce evliliğim bitmesine neden olan bir hikayemi anlatacağım siz değerli dostlarıma. Üniversitenin son yıllarına doğru kaşar bir hatun olan ve okulda ismini her köşe başında sıkça duyduğum bir kız olan Banu’ya kalbimi vermiştim. O ise benden başka herkese vermişti. Eminim hepimiz böyle anlar yaşamışızdır. Her neyse onun bu orospuluğu açıkcası ona aşıkken hiç gözüme gelmemişti ve deli gibi sevmiştim. Gel zaman git zaman durumumun iyi olması gibi ve ortamım ile Banu ile yakınlaşmıştım. Bu tanışmadan kısa bir süre sonra da aşkımızı evlilik ile pekiştirmiştik. Evlendikten sonra Banu’nun annesi olan Müjgan teyze ile sürekli sohbet etmeye başlamıştım. Çünkü Müjgan teyze deyim yerindeyse milf ve taş bir hatundu. Hani böyle 50’li yaşlarına doğru hafif balık etli olan ve yüzü güzel olan hatunlar vardır ya işte Müjgan teyze idi o. Ben lise ve üniversite yıllarımda ki abazalığım ile Müjgan teyzeyi arzuluyordun. Müjgan teyze ise dul bir hatun olduğundan dolayı hep açık saçık giyinirdi. Ben onun azmış bir orospu olduğunu düşünürdüm hep. Sonuçta Banu gibi bir orospunun yapımında emeği geçmiş değil mi?.
Yaşlı kaynanamı sikerek mahvettim
Müjgan teyzenin memelerini avuçlayıp emmek için resmen can çekişiyordum. Gel gel seks hikaye anımın nerede başladığına. Bir dönem sonra Banu hamile kalmış ve çocuk doğurmaya yakın bir kaç günlüğüne hastanede kalmak istemişti. Canı tatlı idi orospunun. Annesi Müjgan teyze ile ben evde kalıyoruz ve ben her zamanki gibi azgın, abaza dolanıyorum. Zaten hamilelik döneminde Banu’yu çok sikemedim. Uzun zamandır abaza kalmıştım. Annesi ile aynı evde yalnız kalınca ister istemez yakınlaşmalar oluyordu. Küçük dokunuşlara başlamıştım. Sabah kahvaltı da mutfakta gecelik ile bir şeyer doğrarken arkadan gelip sarıldım ve yanağına yavaşça bir öpücük kondurdum karımın güzel annesi ise gülerek günaydın canım diye cevap vermişti buna karşı. Benim sikim bu arada Müjgan teyzenin göt yanaklarının arasında hemen yer edinmişti ve o yumuşacık götün arasında bir anda dikilivermişti. Müjgan teyze mutfak tezgahında seksi seksi doğrarken domalıp kalkıyordu ve resmen beni bile bile azdırıyordu. Kalkık sikimi götüne bakarak okşuyordum ve o bariz belli olan göt yanaklarını incelemeye koyulmuştum. En sonunda iyice gaza gelip ne yapıyorsun bu kadar ya diye arkadan yavaşça yaslayarak kafamı yandan uzattım. O da güzel dolgun götünü hafif geriye yaslayarak kalın yarrağımı arasına denk gelecek şekilde ittirince ben biraz daha ileri giderek bastırdım yarrağımı ve boynuna öpücük kondurdum. Saçlarını yavaşça kenara toplayarak, boynunu araladım. Bembeyaz teni resmen beni çağırıyordu.
Yaşlı kaynanamı sikerek mahvettim seks hikaye
Göt yanaklarında asılı kalan yarrağım daha da derinlere girmek için sabırsızlanıyordu. Kayın validem götünü iyice bana yaslayıp geriye doğru dönüp boynuma öpücük kondurdu ve hmm çok güzel olmuş tıraşlı hali suratının dedi. Ben de saçından hafifçe tutup geriye çekeren boynundan emmeye başladım. Kayın validem ahhh diye canının acıdığını hafifçe inleyerek belli etti ve bu durum benim iştahımı daha da kabarttı. Kalın sikimi iyice götünün arasına bastırarak boynunu ve dudaklarını emmeye başladım. Memelerini arkadan avuçladığım da Müjgan teyze bana kendini bırakmıştı bile. Teninin sıcaklığını hissedebiliyordum. Çok sıcak bir ortam olmuştu. Arkadan sarıldığım memelerini okşayarak kaldırıp bırakıyordum. Dolgun memeleri çok hoşuma gitmişti ve çıkarıp uçlarını emmeye başladım. Müjgan teyze tam bir orospu edasıyla saçlarımı okşuyordu. Kafamı kaldırıp dudaklarına yumuldum ve gözlerimi kapadım. Bu arada göt yanaklarını sıkıp bırakıyordu. Arada kalın sikimin sızlaması ile şaplak atmaya başlamıştım götüne. Daha sonra daha fazla dayanamadım ve Müjgan teyzeyi mutfak tezgahına domaltıp geceliğini kenara çektim. Kırmızı dantelli külotu ile dolgun göt yanakları resmen taş gibiydi. Bir kaç şaplak ile mutfağı inlettikten sonra kırmızı külotunu kenara çekip kalın yarrağım ile amcığına bir cila çektim.Yavaşça etli amcığına dayadığım yarrağımı içine girerek pekiştirdim. Daha sonra saçlarından tutup kavradım ve kendime çekerek daha da götünü geri itmesine neden oldum. Göt yanakları kasıklarım ile bir bütün olmuştu. Artık benim olan bu olgun kadını yavaşça götüne çarpa çarpa sikmeye başlamıştım. Müjgan teyze küçük ıhh ıhh ahh iniltileri ile beni zevklendiriyordu. Daha sonra boynuna yapışarak emmeye başladım.
Yaşlı kaynanamı sikerek mahvettim seks hikayeleri
Bu arada amcığına hala yavaş yavaş girmeye devam ediyorum. Götünü kasıklarım da kıvırtan bu olgun hatunu karım gibi sikiyordu. Müjgan teyzenin kulağına aşkım beni sik de diye fısıldadım. Müjgan teyze “hadi aşkım hadi durma sik amcığımı, cilala ve tap taze amcığımı dağıt kalın yarrağın ile dalara taşlara savur ne olur sik beni amcığımdan hadi ” deyince saçlarını iyice kavradım ve amcığına sert bir şekilde girerken kasıklarım göt yanaklarına çarpmaya başlamıştı. Şap şap şap diye sikiyordum bu olgun orospuyu. Arada orospum benim al sana amcığını sikiyorum ahhh ohh hhadi sik diye konuşmalara geçiyordu aramızda. Ben amcığına sokarken Müjgan teyze götünü geri geri itip sikişten çıkan şap şap şup seslerini iki kat daha fazla çıkmasına neden olmuştu. Bu kadını daha sonra kucaklarken öküz gibi bağırmıştım ve yatak odasına kucağımda götürdüm. Yatağa uzandırıp bacaklarını iyice ayırdım ve tatlı amcığına tekrar girmeye başladım. Şap şap sikerken Müjgan teyze “HADİ OĞLUM HADİ SİK AMCIĞIMI NE DURUYORSUN AHHH AHH” diye inliyordu. Kalın yarrağım artık zevkten çıldırmış gibi sızlıyordu. Amcığına şap şap girerken gözlerim kayıyordu resmen. Müjgan teyze hadi beraber bitirelim bu işi kızım evde yok deyince geliyorum orospum benim diyerek amcığına şap şap şap girerek içine boşaldığımda amcığının için kalın yarrağımı dolandırıyordum. Boşaldıktan sonra o yumuşak memelerine düşen kafamı öpüp, kokluyordu bu olgun orospu. O gün başlayan seks hikayeleri anımız karım hastaneden çıkana ve çıktıktan sonra da devam etti. Karımın bu durumu öğrenmesi ise evliliğim bitmesine neden olmuştu. Bana soracak olursanız bu olgun orospuyu yine olsa yine sikerdim. Hiç unutamıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates