Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

ADAM BENİ SİKE SİKE MAHVETTİ


ADAM BENİ SİKE SİKE MAHVETTİ

Adam beni sike sike mahvetti
Merhaba ben Filiz üniversite öğrencisiyim. 17 yaşındayım. 1.65 boyunda etine dolgun esmer bir kızım istanbulda yaşıyorum. bir erkek arkadaşım yok ve daha önce hiç kimseyle ilişkiye girmedim. Bazen evde yalnız olduğum zamanlar seks hikayeleri okurum ve bende kendi hikayemi paylaşmak istedim. Okuduğum seks hikayelerinden etkilenmiş olmalıyım ki ensest ilişkiler çok hoşuma gidiyordu ve bende ensest bir ilişki yaşama arzusu uyandırdı. Teyzemin oğluyla çok yakındık aynı yatakta yatmışlığımız bile var ve haliyle bende ona karşı bir takım hisler uyanmaya başladı. Kuzenimin adı İbrahim ve 15 yaşında onunla aynı liseye gidiyorduk.
Adam beni sike sike mahvetti
Ee kuzen olduğu için haliyle okulda da hep yan yanaydık hatta başlarda bizi sevgili zannedenler bile vardı. Aslında sevgilimin olmayışının sebebi biraz da o. Bana karşı biraz koruma görüntüsünün altında kıskançlık da yapar. Bir gün okulda biri beni rahatsız edici bir davranışta bulunmuştu. Açıkçası sözle ve elle tacizde bulunmuştu. Bunlara şahit olan İbrahim çocuğu bir güzel dövdü. Akşam teyzemler de beraberinde olmak üzere hep beraber bize gelmişlerdi. Biraz oturduktan sonra biz İbrahimlere geçtik evleri zaten yakındı 5 dakikalık yola sahipti. İbrahimle baş başa kalmıştık ve İbrahim neden o çocuğa izin verdin diye soruyordu. Sonunda eğer istediklerimi yapmassan sizinkilere söylerim diye beni tehdit etti ve bende söylememesi için kabul ettim. Bir den sikini çıkardı ve yala bunu dedi Ben ise hayır yapamam dedim. O sırada söylerim seni diyerek tehdit etti.
Ben zorla da olsa kabul ettim ve yalamaya başladım fakat  zevk alıyordum. Artık amıma girmesini istiyordum. Sonunda soyundum ve amımı sikmeni istiyorum aşkım dedim ve yatağa sırt üstü yattım ve bacaklarımı açtım. Girmeye başladığında başta acıdı fakat sonra zevk almaya başladım ve hızlanmaya başladıkça azıyor ve daha da hızlı olmasını istiyordum. Memelerimi sıkıyordum ve amımı okşuyordum. İbrahim ise daha da hızlanıyordu. Amım okadar sulanmıştı ki sular dışarı fışkırıyordu. Sonunda boşalmak için çıkardı ve göbeğime boşaldı. Her tarafımızı sildik ve toplanarak bizimkilerin yanına gittik.Köylü kadın ile sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates