Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

EVDE KALDIĞIM İÇİN BENİ SİKİYOR


EVDE KALDIĞIM İÇİN BENİ SİKİYOR

Evde kaldığım için beni sikiyor
Selam ben Seks hikayeleri okuyucusu Gamze size yaşadığım bir olayı anlatacağım. Ben 29 yaşında bekar bir kadınım ve tek başıma yaşıyorum. Bu yüzden çok fazla bir ihtiyacım olmuyordu. Anlatacağım olay ise çalıştığım iş yerinden bir kişiyle oldu. Ben büyük bir firmanın sekreteriyim.Yine iş günlerinden bir günde ve öğlen toplantı vardı ve yeni bir iş için özel müşteriler gelicekti. Ben ise sekreter olduğum için genellikle mini etek giyer ve derin dekolteli elbiseler giyerdim. O gün ise üstümde Derin dekolteli saten bir bluz altımda ise kalem etek vardı. Standart olarak makyajımı iyi yapmıştım. Öğlen oldu ve ben dosyaları alarak toplantı odasını hazırlamaya başladım o sırada ise şirketin satış elemanı vardı.O ise bilgisayarları kuruyor du fakat ben eğildikçe o ise beni izliyor ve ben bunu farkediyordum. Onu azdırmak için daha da çok eğiliyordum.
Evde kaldığım için beni sikiyor
O ise artık boynu tutulmuştu birden döndüm ve nereye bakıyorsun sen dedim. O ise yok bir sey diyordu.  O sırada ben ise üstüne gidiyordum sonunda açıklamıştı götüme baktığını  söyledi. O sırada istersen sikişebiliriz dedim ve bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Şaşırdın bakıyorum dediğimde anlayamadım dedi. Ne dedin sen dediğinde. Duydun beni sikebilrisin dedim. O ise akşam olabilir diyerek güldü. Kimse yokken sadece öpüştük ve akşamı bekledik. Akşam olduğunda kapıda bekledim ve beni arabayla alıp benim evime gittik. Eve girdiğimiz an arkamdan sarılıp seni sikmeyi istiyorum diyordu. Hemen yatak odasına geçtik ve soyunamya başladık. Soyunduktan sonra yatağa yattım ve üzerime cıktı öpüşmeyi bıraktık ve beni yalamaya başladı. Amıma indi ve yalamaya başladığı an ben titriyordum. Yavaş yavaş sikini çıkardı ve ağzıma verdi.
Ben ise yalamaya başladım siki artık ağzıma sığmayacak şekilde olmuştu. Çıkardım hadi sik beni diyordum.Bacaklarımı omzuna aldı ve amıma girmeye başladı. Sonunda hepsi girmişti ben ise zevkten çığlıklar atıyordum. Hızlanmaya başladı ve ben ise altında titriyerek boşalıyordum. Boşalcağı sırada amımdan çıkardı ve sikini ağzıma vererek boşaldı ben ise hepsini yuttum o gece sabaha kadar sikişmiştik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates