Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

YAKIŞIKLI PİÇ İYİ SİKTİ SEKS HİKAYELERİ


YAKIŞIKLI PİÇ İYİ SİKTİ SEKS HİKAYELERİ

Yakışıklı piç iyi sikti seks hikayeleri
Selam SEKS HİKAYELERİ ben melek size anlatmak istediğim olay 1 yıl önce oldu. Ben 18 yaşındayım balık etli 1.60 boyunda esmer bir kızım. Bir gün  okul tatil için uludağa götürcek. Bende aileme söyledim onlar izin verdi ve hazırlıklara başladım. Bir hafta sonra okula gittim ve otobüsler kalktı. Yanıma bir çocuk oturdu. Çocuk son sınıflardan biriydi fakat sadece ima olarak tanıyordum. Yola çıktık bir kaç saat sonra  muhabbet etmek için bir şey sordu bende cevap verdim ve öyle öyle muhabbete başladık. İsmi Fatihmiş.
Yakışıklı piç iyi sikti seks hikayeleri
Yakışıklı piç iyi sikti seks hikayeleri
Uluduğa gidene kadar seks hikayeleri yakınlaştık.Uludağa vardığımızda akşam 10 gibiydi.Herkes odasına geçti ve benim odamda sarışın zayıf bir kız vardı adı esraydı. Meğerse Fatihin arkadaşıymış Ertesi sabah oldu ve kaymak için zirveye çıktık fakat fatih hep yanımda takılıyordu.Ben artık şüphelenmeye başlamıştım.Birden kayarkene düştüm ve bacağımı incilttim. Fatih yanıma gelerek beni odaya götürmeye çalıştı. Odaya gittiğimiz de kimse yoktu hemen fatih pantolonumu sıyırıp bacağıma buz tamponu yapıyordu. Ben ise acıyla uğraşıyordum. Acısı geçmeye başladı fakat fatih buzu bırakmış elleriyle bacaklarımı okşuyordu. Ben ise bundan zevk almaya başlamıştım. Elleri yavaş avaş amıma doğru çıkıyr fakat değmeden geri çekiyordu. Artık ellemesini istiyordum dayanamıyordum.Birden elini tutup amıma koydum hadi okşa sik beni demeye başlamıştım. Fatih soyundu bende soyunmaya başlamıştım. Üstümde hiç bir şey yoktu. Fatihin siki karşımda duruyordu. Elime aldım hem sıvazlıyordum hem de yalıyordum. Elimi çektim ve ağzıma komple almaya çalıştım fakat çok büyüktü. Ben artık seks hikayem sikmesini istiyordum. Sikini ağzımdan çıkarıp hadi sik beni diyordum. Fatih hemen ayaklarımı omzuna alıp amıma sokmaya başladı. Siki o kadar büyüktü ki amım acıdan yanıyordu. Fakat zevk almamdan dolayı acıyı belli etmiyordum.
Fatih hızlanmaya seks hikayeleri başladı. Ben ise acısı dinsin diye amımı okşuyordum ve daha da zevk alıyordum. Fatih o kadar zevk veriyor duki bana amımdan sular yatağa akıyordu. Bir den kökleyip sikmeye başladı ve ben artık bitmiştim. Amım resmen yanıyordu acıdan. Memelerimi sıkmaktan morarmıştı. Sonunda dayanamayıp göbeğime boşaldı vehayatımda ilk defa böyle sert sikiş yaşamıştım.

1 yorum:

Designed By Blogger Templates