Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

NURAY ABLAYI SİKTİM SEX HİKAYELERİ OKU


NURAY ABLAYI SİKTİM SEX HİKAYELERİ OKU

Nuray ablayı siktim sex hikayeleri oku
Merhaba sex hikayeleri oku sayfası, ben Erdal size anlatacağım olay ambulansta tanıştığım ve iş arkadaşım olan hemşire Nuray ile oldu. Ben 10 yıldır ambulans şöförlüğü yapıyorum ve artık o kadar alışmıştım ki araba kullanmak benim için zevkten çıkmıştı çünkü gece gündüzüm yoktu. O sıralar ambulanslar değişti ve yeni hemşire ve doktorlar geldi. Benim arabama ise erkek bir doktor ve Nuray gelmişti. Nuray 1 .60 1. 65 boylarında çakma sarışın balık etli bir vücudlu bir kızdı. Başlarda tanışmadığımız için çok muhabbetimiz yoktu. Fakat daha sonra zaman geçtikçe daha da yakın olmuştuk. Ambulans şöförü olduğumdan hiç evlenemedim ve bekar hayatı yaşadım. Tatil günümde ve dinlenmek için evden o gün hiç çıkmadım fakat o aralar hep aklımda Nurayın o güzel götü vardı. Ne kadar iş arkadaşı olsak da içim gidiyordu. Bilgisayarı açtım ve direk sex hikayeleri bölümüne girdim ve okumaya başladım. Biraz devam ettik ten sonra boşalmıştım. Duş aldım ve dışarı çıkmak için arabama atladım ve bir cafeye oturdum akşamki maçı izlemeye başladım. Fakat halen aklımda Nuray vardı.
Nuray ablayı siktim sex hikayeleri oku
Ne yapsam etsem de şu kızı siksem diye düşünüyordum. Birden aklıma daha da yakınlaşmak geldi ve hemen mesaj attım. Ne yapıyorsun diye fakat dönmedi.Bende sinirlenerek kalktım eve geldim. Eve geldiğimde mesaj attı ve kusura bakma meşguldüm dedi . Bende sorun yok olabilir diyerek muhabbet ediyorduk. İş yerinde muhabbeti bıraktık artık telefondan konuşuyorduk. Yarın ne yapıyorsun diye sordum hiç evde olurum dedi. O sırada hemen istersen bir şeyler yapalım gezelim  dedim. O da olur diyerek anlaştık ertesi gün oldu ve erkendim uyandım ve hazırlanmaya başladım. Hemen arabaya atlamamla Nuray’ı almaya gittim. Aldıktan sonra İzmir konak’ ta bir mekana gittik ve oturmaya başladık. Yakın olmak için biraz sandalyemi ona doğru yaklaştırdım ve muhabbet etmeye başaldık fakat içeçekler su gibi dönüyordu. Saat nasıl geçiyor anlamıyordum ben. Bir bakıyordum 2 saat geçmiş bir bakıyorum 3 saat geçmişti. Sonunda akşam oldu ve saat 7 gibi evine bıraktım ve doğruca evime geldim. Eve mutlu olarak giriyordum. Sabah oldu ve iş zamanıydı. O gün biraz kötü geçti günümüz çünkü  aşırı kaza ve kalp krizi anonsu vardı. Akşam olmasını hepimiz istiyorduk. Sonunda akşam oldu fakat Nuray o gün 24 di . Ben ise arabama atladım ve eve gittim. O gece o yorgunlukla uyudum. 2 gün boyunca nuray gelmedi ve görüşememiştik. Ertesi oldu ve Nuray gelmişti o gün ise işler az daha yoğundu ve daha az anons vardı. Buda bizim daha çok muhabbet edişimizi sağlıyordu. Akşam oldu ve Nuray’a istersen yemek ısmarlıyabilirim sana ddedim ve oda kabul etti. Hemen bir lokantaya geçtik ve yemek yemeye başladık ve bu sırada muhabbet ediyorduk fakat sevgili gibiydik. Kahkahalar şakalar dönüyordu.
Yemeklerimiz bitti ve evine bırakmak için gittik evine vardığımızda beni yukarı çağırdı gel bi kahvemi iç dedi. Bende kabul ettim eve girdiğimizde kimse yoktu ve salona oturdum Nuray kahveleri getirdi fakat ben halen nurayı süzüyordum. Nuray birden yanıma oturdu ve öpmeye başladı ben istediğim şeyi yaşamıştım. Yatak odasına geçtik ve soyunduk . Hemen sikişe geçtik çünkü çok azmıştık ikimizde. Ben Nurayın amına girmeyi başladığım an Nuray bağırıyordu ve bu beni daha da tahrik ediyordu.Hızlanmaya başladım ve ilk posta da erkenden boşaldım. O gece sabaha kadar onlarda kaldım ve sabaha kadar sikiştik.Artık sevgiliyiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates