Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

YENİ BABAM AMCIĞIMI PATLATTI

YENİ BABAM AMCIĞIMI PATLATTI

Yeni babam amcığımı patlattı
23 yaşımda uzun boylu çıtır bir kızım. Annemle babam boşandıktan sonra ben annemle yaşamaya başladım. Yıllar sonra annem evlendi. Evlendiği adam çöpsüz üzümdü, kimsesi yoktu, varlıklıydı annem artık çalışmıyordu istersen sen de çalışma diyordu. Bende tamam dedim spora falan yazıldı. Çünkü ben evde oturan kısmet bekleyen bir tip olamadım hiç. Azgın yar*ak hastası sürekli birilerini azdırmak isteyen ama aslında dışardan masum saf görünen çakalın tekiyim. Erkeklere bayılırım onları delirtmeye de bayılırım si*lerinin hastasıyım. Genç yaşlı evli bekar fark etmiyor, istediğimin si*ini alırım yeter ki aklıma koyayım.
Yeni babam amcığımı patlattı
Spor salonuna gitmemin amacı da o zaten atletik vücutlu kaslı koca yar*aklı erkeklerle si*işmek. Her gün birini ağıma düşürüyordum. Geceleri annemle üvey babamın si*şme sesi azdırıyordu beni annemi öyle inletiyordu ki ben gece birini düşünüyordum sabah gidip onunla si*işiyordm. Öylesine kıskanç ve azgın biriyim. Ateşim hiç sönmez anneme çekmişim. Annemde benim gibi babamdan ayrıldıktan sonra istediğiyle yattı, o da yar*aksız yapamıyor, ama bildiğimi de bilmiyor. Gece ben uyuduktan sonra eve alıyordu adamları. Bende onları izleyerek boşalıyordum. Hatta içlerinde tanıdığım varsa ertesi günde ben si*tiriyordum kendimi ona.
Bir gece yine annemlerin sesinden uyuyamadım. Sinirlenmiştim çünkü neredeyse bir haftadır kimseyle si*işmemiştim regl dönemimden dolayı. Ve artık start vermeliydim. Kalkıp izlemeye koyuldum kapıyı araladım fark etmediler. Bende bunun tadını çıkardım. Adam annemi sö*ünden sikiyordu. Annem boşalmamıştı adam boşalmıştı gö*üne, annemde yar*ağını yalayarak adamın si*ini kaldırıp üzerine oturdu azgın karı resmen içinde kaybediyordu yar*ağı. Hayvan gibi zıplayarak boşaldı. Ben kudurmuştum bu gece bir şeyler yapmalıydım. Annem sızdı kaldı adam duşa girmek için banyoya gitti, duş alıyordu ben bir anda girdim banyoya ne yapıyorsun kızım dedi. Üzerimdeki elbiseyi çıkardım çıplaktım karşısında, hadi dedim annemi nasıl si*tiysen beni de öyle si* dedim. Çık dışarı terbiyesiz o benim karım dedim. Hadi ama bende senin üvey kızınım ne yani gidip dışarda biriyle mi si*işeyim bunu mu istiyorsun dedim ve yeni yıkadığı yar*ağının önünde çömeldim yalamaya başladım artık itiraz etmiyordu. Kaldırmıştım titremeye başladı yarğ*ağını memelerimin arasında git gel yaptıkça domaltıp si*kti beni çok sertti. Analı kızlı çok azgınsınız size yetişemiyorum azgın oro*pulaım benim dedi be  am*ımdan gö*ümden sabaha kadar sikti beni odamda banyoda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates