Guncel Hikayeler

10 Şubat 2016 Çarşamba

KAYINPEDERİM BENİ SİKTİ SEKS HİKAYELERİ


KAYINPEDERİM BENİ SİKTİ SEKS HİKAYELERİ

Kayınpederim beni sikti seks hikayeleri
Merhaba Seks hikayeleri, ben Cansu. Yaşım 24, ev hanımıyım size kayınpederimin beni nasıl siktiğini anlatacağım. Ben 2 yıldır evliyim ve eşim ile görücü usulü evlendim. Eşimin annesi yani kaynanam eşim genç yaşta ölmüş ve bu yüzden kayınpederim yıllarca bekar kalmıştı.Her neyse evlendikten sonra kayınpederim de bizle yaşamaya başladı fakat bu huzursuzluk başta beni etkilemişti daha sonra alışmıştım.Yine bir pazartesi klasiği olarak eşimi işe gönderdim ve sabah kahvaltısını hazırlayıp kayınpederimi uyandırcaktım.  Odaya gittiğimde üstündeki yorgan  düşmüş ve sadece atlet boxer ile yatıyordu.
Kayınpederim beni sikti seks hikayeleri
Siki resmen kalkmıştı. Hemen dışarı cıktım ve hiç bir şey olmamış gibi baba hadi uyan yemek hazır dedim. Uyandı üstünü giyindi geldi yemeğe oturduk fakat  aklımda halen kayınpederimin siki vardı.Acaba Kaynanamam öldüğünden beri acaba hiç sikiştimi diye düşünmeye başladım. Kayınpederim sonunda kahvaltısını yaptı ve dışarı çıktı bugün  geç gelirim haberin olsun dedi. Bende tamam baba dedim.Kahvaltıyı topladım ve temizliğe başladım fakat aklımda halen kayınpederimin yarağı ne kadar büyüktü.Dayanamadım ve masturbasyon yapmak için odaya gittim. Bir taraftan kendimi kötü hissediyordum bir taraftan ise zevk alıyordum. Ertesi gün oldu ve yine kahvaltıyı hazırladım yine odaya girdim ve aynı şekilde buldum bu sefer ellemek istiyordum. Yanına yaklaştım ve baba dedim ses vermedi. Ellemeye başladım ama ellemek bile yetmiyordu. Açmak için yeltendiğim sırada babam uyandı sen ne yapıyorsun dedi ve sinirlenmeye başladı. Ben ise ağlamaya başladım. O sırada çok mu istiyorsun bana sikilmeyi. Bende şey falan demeye başladım.Anladım gel dedi ve sikini açtı al dedi yalamaya başla. Elime aldım ve çok büyüktü ve aklımdan neden oğlunun ki çok küçük demeye başladım o sırada ise emmeye başladım sikinin her yerini yaladıktan sonra eteğimi indirdim ve oturmak için üstüne cıktım yavaş amıma alıyordum fakat amım çok geniş değildi. Sonunda hepsi girdi ve hafif gel git yapmaya başladım ve zevkten kudurmaya başladım. Amımdan sular sikinin üstünden daşşaklarına akıyordu.
Domaltıp sikmek istediğini söyledi olur aşkım dedim. Gel buraya orospu diyerek kökleyerek soktu ve ben bağırmaya başlamıştım bile hızlandıkça hem zevk alıyordum hem acı sonunda götümün üstüne boşaldı ve artık her öğlen sikiyor beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates