Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

eşimin ailesiyle grup sex


eşimin ailesiyle grup sex

By  | Kasım 18, 2015
3 yıldır evliyim, 29 yaşımdayım eşimin babası vefat edeli çok uzun yıllar olmuş. Kaynanam görümcem ikisi kalıyorlar. Aramız çok iyi, sürekli gider geliriz zaten yakın da otururuz. Neyse bir akşam kaynanamlardayız, eşimle görümcem balkonda çay sigara yapıyordu bizde arka odada kaynanamla ikimiz oturuyorduk. Kaynanam neden üzgünsün dedi yok bir şey dedim, hadi söyle bana söylemeyeceksin de kime söyleyeceksin dedi. Anne gerçekten bir şey yok dedim. Mahmut mu sorun dedi hayır dedim sorun bende. Ne oldu anlat ki çare bulayım dedi, ben 3 yıl oldu hala sexe alışamadım mahmut la artık tartışmaya başladık, haklı olarak kırıcı olmaya başladı, ben zevk alamıyorum, canım hala yanıyor, zaten o da iki dk gir çık hemen boşalıp arkasını dönüp yatıyor. Boktan bir yatak odamız var dedim. Ay bu muydu sorun dedi. Ben şimdi sizin hayatınızı renklendireceğim bana güven dedi şimdi git mahmutu çağır dedi. Mahmut geldi anne ne oldu dedi, oğlum sizin si*işmeleriniz ne alemde dedi, anne sanane ne karışıyorsun dedi, bana karşı gelme ve anlat dedi, o da anlattı görümcemle biz şaşkınlıkla ne olacağını izliyorduk.
Bana soyun dedi nasıl dedim, soyun kızım işte dedi, anadan doğma soyundum, mahmut ta soyundu. Kaynanayla görümcem mahmutun yar*ağını görünce uuuuuuuuuuu çektiler. Bir deinik haliydi. Kaynanam bana dönüp kızım tabai acır şuna bak at yar*ağı gibi, ama zevk almasını bilememişsin benim oğlumda öküz zaten bir şey öğretmemiş sana dedi.
Kocanın si*ini yala dedi, yapamam tiksinirim dedim bağırdı olmaz dedim. Utandım. Görümceme dedi sen yala dedi, görümcem büyük iştahla eğildi önünde yalamaya başladı, kocam itiraz etse de yaladıktan sonra eliyle kardeşinin başını bastırmaya başladı. Ben şaşırmıştım. Bana görümceni soy dedi, el mahkum soydum çıplak kaldı o da ben gibi. Şimdi gel beni soy dedi, onu da soydum. Kızım sen abinin yar*ağını yala sakın boşaltma bende yengenin am*ını yalayacam dedi. Yatırdı beni am*ımı yalamaya başladı, kocam olanlara daha fazla dayanamadı boşaldı, annem öyle güzel yalıyordu ki ben ilk defa zevk almış inliyordum. Kocam çok şaşırdı, inanamıyorum dedi. Kardeşi inen si*ini kaldırmış, kaynanam beni si*mesini söyledi. Önce yavaşça gir dedi, annem kendi elleriyle yerleştirdi, acı çekiyordum annem o yüzden yar*ak girmiş am*ımın dilini emiyordu, uçmuştum s*k beni diye yalvarıyordum eşim kudurmuştu, hayvan gibi gidip geliyordu üzerimde. Si*icem seni, azgın karım işte böyle çıldırt beni dedi. Annem sağ olsun dedim. Eşim de anne iste benden ne istersen dedi bir yandan si*işiyorduk, görümcem memelerimi yalıyordu kaynanam am*mı kocam da am*ımdan beni si*iyordu. Biz uçmuştuk kaynanamda kardeşinle beni de s*ke doyur senden başka bir şey istemem dedi. O da memnuniyetle bundan sonra üçünüzün de kocası benim dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates