Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

ailecek tecavüzler sonrası sikiş



ailecek tecavüzler sonrası sikiş

By  | Kasım 18, 2015

16 yaşımdayım, evin en küçüğüyüm. Bir de abim var 26 yaşında büyük triplex bir evde yaşıyoruz. Babamın durumu oldukça iyi olduğundan rahat bir hayatımız var. Abim yurt dışında mastır yapıyor, yazın yanımıza geldi. Hep birlikte güzel günler geçiriyorduk. Her neyse bir gece odamda uyuyordum hava o kadar sıcaktı ki gece yarısı uyandım. Abim de dışarıda arkadaşlarıylaydı, odasına baktığımda yoktu zaten.
Neyse ben duşa girdim biraz rahatlamak için banyonun kapısını kilitlemeyi unutmuşum. Ben duşa kabinin içinde vücudumu köpüklerken dışardan bir siluetin beni izlediğini fark ettim. Önce ürktüm, çıkmaya korktum ama o karşımda duran her kimse beni izlerken si*ini ovuyordu belliydi. Bende biraz kendimi izlettikten sonra hiç görmemiş gibi arkamı dönerek dışarı çıktım. Üzerime havlu almamıştım henüz, denemek istedim ve önünde eğildim tüm g*t ve a*m deliğim arkamda duran kişinin gözlerinin önüne sergilenmişti. Yerde bir şey arıyormuş gibi yaptım biraz o şekilde oyalandım. Sonra dolaptan vücut nemlendiricimi alırken aynadan göz ucuyla baktım çaktırmadan gö*ümü izleyen ab*imi görünce bir süre kaldım. Sonra kremi aldım ve vücuduma sürmeye başladım. Her yanımı kremlemiştim. Bacaklarımı göğüslerimi göbeğimi am*ımın üstünü, gö*ümün loplarını. Ben bu işlemi yaparken abimde aynadan beni izliyordu.
Sonra ben aynanın önüne geçince abimde arkama geçti, hep arkamda duruyordu. Saçlarımı açıp, taradım kurutma makinesiyle saçlarımı uçuruyordum. Bir yandan da vücudumun nemlendiriciyi emmesini bekliyordum. Saçlarımı kuruttuktan sonra tokamla tepeden ev topuzu yaptım. Boynuma nemlendirici sürdüm.
Abim elimdeki nemlendiriciyi alınca bir anda irkildim. Aynadan göz göze geldik beni değişik bir korku sarmıştı. İlk defa bir erkekle oyun oynamıştım ve ilk kez biri benim vücudumu görmüştü. Neyse abim nemlendiriciyi alıp eline sıktı ve boynumdan sırtıma kalçalarıma kadar sürmüştü. Sürerken fark ettim ki abim sarhoştu, ayakta zedeleniyordu. Bana yaklaşınca iğrenç alkol kokusunu aldım ve tiksindim. Gitmek istedim bileğimi tuttu, bırak diye bağırdım çenemi eliyle sıktı ben artık cidden korkmuştum. Beni sertçe çevirip çamaşır makinasının üzerine doğru belimi eğmişti, ne yapmaya çalışıyordu anlamamıştım. Bir anda belimi koluyla eğip gö*ümü kaldırmıştı. Belliydi abim beni gö*ümden si*ecekti.
Nemlendiriciyi gö*ümün üzerine sıkıp parmağıyla g*t deliğimi ovuyordu. Abim ovdukça biraz açılıyordu sanki. Abim si*ni gö*üme bastırıyordu bir süre o şekilde gidip geldi. Olmayınca zorladı yine olmadı. Kalktı abandığı vücudumdan biraz bekledi vazgeçti sandım ama koca si*ini bakire olan am*ıma pat diye sokunca çığlık çığlığa kaldım. Annemlerin odası çatı katında 2 kat yukarda olduğu için duymaları zordu. Ağlıyordum. Ben ağlarken abim de hayvan gibi sesler çıkartıyordu. Artık bakire değildim. Ve benim kocama saklamayı düşündüğüm bekâretimi öz abim almıştı. Sırtımda bir sıcaklık hissettim ve abim peçeteyle sırtımı temizleyip çi*şini etti ve banyodan çıkıp gitti. Beni öylece bırakıp gitti hayvan herif.
15 dakika kadar o şekilde ağladıktan sonra abim gelip beni kucakladı salonda ki açılmış kanepeye sırt üstü yatırdı. Abim beni sabaha kadar si*ti. Her canı istediğinde, bazen üstümde bazen yanımda uyudu uyandı si*ti. Ben ise sabaha kadar gözümü kırpmadım. Sabaha doğru beni hayvan gibi bağırta bağırta becerdi. Bacaklarımın arası kan lekesiyle dolmuştu.
Benim inlemelerime annem uyanmış olacak ki merdivenden inerken bağırıyordu. Gördüğü manzara karşısında bir süre donup kalmıştı. Benim kanlı bacaklarımı, yıpranmış vücudumu şişmiş gözlerimi ve abimin yarısı üzerimde olan vücudumu görünce ağlamaya başladı abime vuruyordu, abim uykusundan uyanıp kafasını kaldırdı ve annemin ağzına vurdu. Annem şok üstüne şok yaşıyordu, bende kıpırdatmaya halim olmayan gözlerimle olanları izliyordum. Annemi de yatırıp hunharca si*ti. Annem sürekli ağlıyordu oğlunun ona yaptığını kendine yediremiyordu. Babam manzarayı görünce şaşkınlığını gizleyemedi ama sonrasında beni becermeyi de ihmal etmedi. Babamın yar*ağı abiminkinden daha inceydi onda canım çok yanmadı hatta zevk bile aldım. Bir süre sonra ailecek si*işmeye başladık artık herşey normaldi babamın da abimin de artık iki karısı vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates