Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

kayınpederim beni duşta sikti


kayınpederim beni duşta sikti

By  | Kasım 18, 2015
Eşimle 7 yıldır evliyiz. 6 yaşında bir oğlumuz var, kendi yağımızda kavrulan bir aileyiz. Eşimin annesi ile babası bu aralar sorun yaşıyorlar, o yüzden kayın pederim bir süredir bizim evimizde kalıyor. Gündüz eşim işte çocuk okulda oluyor biz evde yalnız kalıyoruz. Bir gün temizlik yaparken dalgınlığıma gelmiş yerleri silerken eteğimi katlamışım bacaklarım falan gözüküyormuş, memelerim meydandaymış. Kayın pederimin bakışlarını görünce hemen kendimi düzelttim zaten.
kayınpederim beni duşta sikti
Yaşı olmasına rağmen dip diri adam. Maşallahı var adamın. O gün evin içinde hep takipteydi, kaynanamın şimdi neden istemediğini anladım, gözü dışarda sapık herif. Ben nere gitsem peşimden geliyordu. Resmen kovalamaca oynuyorduk. Temizlik bitti, duşa girdim. Hem banyoyu temizleyeyim ardından duş alıp öyle çıkarım diyordum. Banyonun temizliği bitti soyundum duşa girdim kayın pederimin kapıdan beni dikizlediğini gördüm. Tahmin etmiştim zaten azgın herif. Umursamadım, ben duşuma devam ettim. Ben o haldeyken onun beni izlemesi aslında hoşuma gitmişti, memelerimi köpükledim, am*ımı köpükledim, am*ımı okşuyordum, gö*tümü falan köpükledim kendi kendimi okşuyordum çıldırtmak istedim onu. Nerden bileyim cesaret edipte içeri gireceğini?
İçeri bir girdi soyunmaya başladı. Baba ne yapıyorsun, çık dışarı bak Ahmet gelecek işten, görürse ikimizi de öldürür desem de laf anlatamadım. Ahmete n asıl veriyorsun bana da vereceksin, bende si*eceğim senin am*ını dedi, olmaz falan dedim se de dinletemedim. Bir geldi okşadı her yerimi elledi, öpmeye başladı hayvan gibi, hoşuma gitmişti eli artık am*ımdan içerde idi. Önünde eğdi beni, si*ini ağzıma verdi yaladım yuttum bende hem si*ini hem taş*aklarını, iyice uçmuştu babacığım. Adam da nasıl yar*ak varsa Ahmet te bile böyle bir alet yoktu.  Si*kini aldı gö*ümden içeri bir dayadı kaldı ki ben daha kocama vermemişim arkadan canım yandığı gibi bastım çığlığı. Ama çok güzel si*iyurdu. Hem am*ımdan hem gö*tümden. Bir çok pozisyonda becerdi beni kayın pederim. Si*erken oğluma verirken veriyorsun oros*pu bundan sonra bana da vereceksin dedi. Bende babacığım sen beni hep böyle si* k ben oğlunu bırakır hep sana veririm dedim. Yar*ağını içimde oynatıyordu resmen. Çok dehşet si*ti beni, artık geceleri salonda ya da onun odasında bazen çatı katında buluşuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates