Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

gece yarısı sahilde azgınlığımı aldı


gece yarısı sahilde azgınlığımı aldı

By  | Kasım 21, 2015
Annemle yaşıyorum babamı hiç tanımadım,  21 yaşımdayım minyon tipli ufak tefek bir kızım. Her ortama ayak uydurabiliyorum, herkesle kaynaşabiliyorum insanların nabzına göre şerbet  veriyorum ve hemen ortamlarına çekiyorlar beni.
gece yarısı sahilde azgınlığımı aldı

Küçük yaşta kaybettim ben kızlığımı annemin sevgilisi tarafından. Anneme söylemedim o dönem çok bağlanmıştı ona bir de korktum bana kızar diye sonra da ayrıldılar zaten annem şimdi başkasıyla birlikte bende canım kimi isterse.
Saçma sapan bir şey yüzünden annemle kavga ettik, bende doluydum annem de doluydu, fena patladık birbirimize. O benim özgür olmamdan ve erkek arkadaşlarımdan rahatsızdı bende onun bana sürekli korunuyor musun demesinden rahatsız olmuştum ve çantamı hazırladım çıkıp gittim evden. Hiç dur demedi bende o gazla bir kız arkadaşıma gittim, ailesiyle yaşıyordu. Birkaç gün onlarda kaldım ailesiyle yaşadığından daha fazla kalamazdım. İnternetten kalacak yeri olan iş ilanlarına baktım ve bir ilan dikkatimi çekmişti. Aradım hemen görüşmeye çağırdılar, gittiğimde benim için her şey artık sıfırdan başlıyordu. İş tam istediğim gibi ömrümün sonuna kadar çalışabilirim. Genç ve dinamik oldukça renkli bir ekip, animatörü var sihirbazı şarkıcısı tiyatrocusu sirkçisi her şey var o kadar eğlenceliler ki hemen kaynaştım. Kalacak yer dahil tüm giderler onlara ait ve dolgun da ücret veriyorlar, giderin yok ama gelirin çok. Her şehirde kalıyormuşuz gösteri düzenliyormuşuz ve öyle kıytırık yerlerde de değil yıldızlı otellerde. Ertesi gün Antalya  ya yola çıkılcak, bende hazırlandım ekibe katıldım yola koyulduk. Benim maceram bu şekilde başladı.
Ekibe kendimi hemen sevdirmiştim, o yüzden çok ilgileniyorlardı benimle ve daha ilk haftalardan bayağı para biriktirmeye başlamıştım. Bir otelde son gecemizdi sabah erkenden yola koyulacaktık tekrardan, o gece hep birlikte sahile indik alkol aldık ve şarkılar söyleyip dans ettik. Çok eğleniyorduk ben biraz alkolü fazla kaçırıyordum. Erkenden yola çıkacağımız için insanlar odalarına çekildiler. Ben bir de bir çift kalmıştık. Onların yanında rahatsız olmuştum ve tam kalkacakken kız  aşkım ben odaya gidiyordum duş alıp eşyalarımızı toplayacağım sende fazla geç kalma dedi ve ayrıldı. Bende geri oturdum gitmedim. Derken uzanmaya başladım. Cem abi bana uykumun olup olmadığını sordu, bende var ama uyumak istemiyorum bu güzel gecenin tadını çıkarmak istiyorum dedim. Nasıl peki dedi, birazdan gidip bardan ilk gördüğüm erkeğin organını sıkacağım odama götüreceğim onu dedim. Yok kız saçmalama sen azmışsın üstelik sarhoşsun gel ben seni odana götüreyim sabah erken kalkacağız dedi. Beni kucağına alıyordu ki bende dedim ki sarhoş ve azmış olmam benim si*ilmek istediğim gerçeğini değiştirmez dedim. Güldü çok mu istiyorsun dedi yanıyorum abi dedim. Bayağı gülüştük ve ardından beni yerime bıraktı uzanmaya devam ettim. Ne istiyorsun dedi kocaman bir ya*ak ve onu yalamak dedim. Hemen çıkartıp ağzıma verdi hep o şekilde konuştuğumuzdan ben hiç beklememiştim ama sevindim cem abi bu sonuçta ekibin en karizma adamı. Yalamaya başladım görmemişler gibi yavaş kız tamam senin bu elinden alan yok diyordu ama ben öyle hasret kalmışım ki emmeye devam ediyordum. Nasıl azdırdıysam adamı bir kerede emmeden yalamadan ıslatmadan am*ıma kökledi. Bir oh çektim ki dalgalar şahit. Beni o şekilde saatlerce si*ti, sonra gö*üme  soktu, her pozisyonu denedik gibi, çok zevkliydi sonra odalarımıza döndük sabah yola çıktığımızda o benim cem abimdi, aramızda kaldı tüm yaşananlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates