Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

eşlerimizi paylaştık grup sikiştik


eşlerimizi paylaştık grup sikiştik

By  | Kasım 17, 2015
Çok mutlu sorunsuz bir çiftiz. Tartıştığımız bile pek görünmez. Sex hayatımız da olağan güzellikte gidiyor. Eşim ve ben bankacıyız. Bir anda tanışıp, daha doğru düzgün takılamadan evlendik. Biz öyle istedik. Eşim de bende işimizde oldukça başarılıyız. İş te ki başarı eve de yansıyor tabii yatak odamıza da. Eşim de ben de eş zamanlar da terfi aldık çalıştığımız bankalarda. O kadar çok çalışıyorduk ki kutlamaya bile vakit ayıramadık. Onun çalıştığı yerde arkadaşları bir akşam ona yemek daveti vermişler. Katıldı eve geldiğinde saat geçti, bende pek kalkıp konuşamadım. Ertesi gün biraz konuştuk yemek gayet hoş gitmiş. Evli erkeklerle kalmışlar gece sonuna, zaten ne olduysa orda olmuş.
eşlerimizi paylaştık grup sikiştik
Ertesi gece biraz şarap içerek sohbet ettik değişik bakmaya başlamıştı bana, sanki söylemek istediği ama cesaret edemediği bir şey varmış gibiydi. Yatağımıza geçtik yine muhteşem bir sexle taçlandırdık gecemizi. Sex esnasında üstümdeyken bana inle bağır falan diyordu biraz sertleşmişti, şaşırdım ama hoşuma gitti. Karşılıklı boşaldıktan sonra bana değişik fantezisinden bahsetti. Yok artık dedim. Olmaz dedim. Boşarım seni dedim.
Eş paylaşımı !
Birkaç gün ısrar etti, ben soğuk davrandım falan. Bir akşam bir film almış geldi izliyoruz gece, film baştan çıkarıcı, ara ara sahnelerde coşturucu falan konusu eş değiştirme, swingeer. Film o kadar hoşuma gitti ki o sahneleri yaşamak isterdim diye sesli düşündüm. Eşime de gün doğmuştu. Ertesi gün ikimiz de izinliydik. Akşamüstü evden çıktı, döndüğünde beni sexi bulmak istediğini söyledi. Eve geldiğinde tamda istediği gibiydim. Bir süre sonra telefonu çaldı bana dönüp iş yerinden bir arkadaşının eşiyle bize geleceğinden bahsetti, üzerimi değiştirmek için yatak odasına koyuldum hayır böyle gayet iyisin beni onurlandırıyorsun dedi peki dedim. Bir karı koca geldiler kadın oldukça zarif, narin görünümlü yumuşak ses tonunda biri, adam da keza öyle uzun boylu esmer geniş omuzlu biri. İçecek olarak alkol istediler herkese servis yaptım. Adamın ve eşimin bana olan bakışlarından olacakları anlamıştım. Daha fazla uzatmayacaktım. Akışına bıraktım. Adam eşinin yanında geldi yanıma oturdu, beni okşamaya başladı, eşime dönüp baktım heyecandan gözleri fırlayacakmış gibiydi. Zevk alıyordu, bende onu daha fazla zevke getirmek için dudaklarımı ısırıyordum adamın her dokunuşunda. Beni kucağına aldı, öpüp okşamaya başladı. Bir ara gözüm karşı koltuğa ilişti eşim çoktan kadını soyup emmeye başlamıştı vücudunu. Bende o görüntüden sonra aşırı tahrik olduğumu hissettim. Adam beni çırılçıplak yaptı, kendi de soyundu, yar-*ağıını ağzıma verdi ilk kez başka s*k yalıyordum. Ağzıma sokup sokup çıkarıyordu, taş*aklarını emiyordum çok haz alıyordu inlemeye hadi devam et süpersin bebeğim demeye başladı. Karşımızdakilerin dikkatini çektiğimizi fark ettim. Daha da ateşlendim. Hayvan gibi adamın taş*aklarını yalıyordum si*inin başını emiyordum adam zevkten uçmuştu beni yatırdığı gibi içime köklemesi bir oldu. Çok sertti. Aramızda kalsın ama s*ki eşimin si*inden daha kalın daha sertti. Bu beni bitirdi zaten. Muhteşem si*kiyordu. Domalttı beni eşim geldi si*ini kendisi yerleştirmek istediğini söyledi. Ve yerleştirdi de. Gö*tümü acayip si*iyordu. Kendimden geçiyordum adamın yar*ağını midem de hissediyordum. Adam beni sö*tümden si*erken karısı gelip am*ımın altına yattı emmeye başladı. İlk kez bir kadın yumuşak diliyle am*ımı emiyordu bu çok değişikl bir şeydi üst üste boşalıyordum. Eşim kadının am*ını si*iyordu. Adam da eşinin memelerini okşuyordu biz çok harika bir şey olduk. Sabaha kadar hiç durmadan aralıksız si*ştik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates