Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

kocamı ilk kez gördüğüm adamla aldattım


kocamı ilk kez gördüğüm adamla aldattım

By  | Kasım 19, 2015
Eşimi çok seviyorum. 3 yıllık evliyiz, 2 yaşında kızımız var. Evliliğimiz hep bu düzeyde mutlu sakin huzurlu olmuştur. Keza seks hayatımızda hep iyidir.
kocamı ilk kez gördüğüm adamla aldattım
İkimizde üst düzey yöneticilik yapıyoruz farklı şirketlerde, yoğun çalışmalarımız olduğundan hafta da bir kez yapıyoruz ve doyuyoruz. Her seferinde orgazm oluyorum. Eşim beni boşaltmadan bırakmaz zaten. Yani bu gidişat bize iyiydi.
Bir hafta şehir dışına çıkmam gerekti. İş toplantısı ve seminerlerimiz vardı. Gittiğim yerde müsait oldukça eşimi arar konuşurdum kızımla da konuşurdum. İkisini de çok seviyorum. Yoğun bir günün sonunda toplantıdan çıkıp otelime döndüm ve odama çıkıp hemen duş aldım. Öyle yorulmuşum ki üzerimde bornozumla uyuya kalmışım yatakta. Uyandığımda saat 23.00 civarlarıydı. Çok acıkmıştım sabahı bekleyemezdim. Hazırlanıp resepsiyona indim ve aç olduğumu nerede yemek yiyebileceğimi sordum. Saatin geç olduğunu ama barda bir şeyler atıştırabileceğimi söylediler.
Bara gittiğimde en fazla sandviç yapabileceklerini söyleyince bende otelden çıktım dışarda açık bir yerler aradım. Gidip kokoreççi de karnımı doyurdum. O kadar acıkmışım ki üst üste iki tane kokoreç yedim. Biraz dolaştım ve otele döndüm. Canım sıkılıyordu bara indim. Birkaç kadeh bir şeyler içince tek başına oturan yakışıklı bir adamı fark ettim. Eşimden başka ilk kez bir erkek dikkatimi çekmeyi başarmıştı. Saat gece yarısını geçtiği için hareketlilik başladı barda. Tam kalkıyordum o adam yanıma gelip sohbet etmek istediğini söyledi. Şaşırdım fakat kabul ettim. Sohbeti ve gülüşü çok tatlıydı. Konuşurken ne kadar içtiğimi bilemedim. Dans etmek için ayağa kalktığımızda sendeledim, başım dönüyordu, istersen odana çıkarabilirim dedi. Ben giderim sağ ol dedim tam gidiyordum düştüm. Gelip kaldırdı ve yatağıma kadar yatırdı. Duşa girmem için yardım istedim beni banyoya götürdü ve çıktı. Kıyafetlerimle suyun altına girdim. Ben çıkmayınca merak etmiş geldiğinde çok kızmıştı bana, üzerindekilerle mi giriyorsun buz gibi suyun altında hasta olacaksın dedi ve çıkardı banyodan. Hızlıca soydu havluyla kuruladı çıplak vücudumun her yerine fön tuttu ısıtmaya çalıştı. O tüm onları yaparken ben yatağa attım kendimi. Vücuduma değen elleri beni azdırmıştı. Sende gel birlikte uyuyalım dedim, kırmadı geldi. İlerleyen saatlerde dayanamadım uyuyan adamın yarra*ğını okşamaya başladım. Pantolonundan çıkarıp etinden okşayınca uyandı ve şaşırdı ama hoşuna gitmişti. Sonra yalamaya başladım o da benim am*ımı yaladı. Her şey biranda oluyordu. Sabaha kadar deliler gibi seviştik ve acı ama kocamdan daha fazla tatmin ediyordu beni çünkü si*i daha büyüktü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates