Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

dulluk amıma vurdu mahallemin gençlerine siktirdim


dulluk amıma vurdu mahallemin gençlerine siktirdim bende

By  | Kasım 19, 2015
Eşim çok erken ölmüştü. Genç yaşta dul kalmıştım. Yıllar geçmişti ki bir erkek bana dokunmadı, erkek kokusuna hasret kalmıştım. Hep rüyalarıma kıllı erkekler giriyordu onlara veriyordum.
dulluk amıma vurdu mahallemin gençlerine siktirdim bende
Mahallemizde kadınlar olarak kapının önünde çok otururuz, gençler de sokakta olur onlar ayrı takılır biz ayrı ama herkes iyi geçinir. Gençlerden birini bir gece rüyamda görmüştüm, döşü kıllı olduğu için sanırım bilinç altıma yerleşmişti. Beni çok güzel becermişti rüyamda. Uyandığımda sırılsıklamdım. Duş aldım kahvemi alıp balkona çıktım baktım rüyamda beni vahşice si*en fatih kapının önünde ahmetle oturuyordu. Bu fırsatı değerlendirip ona hatta ikisine birden kendimi si*tirmeliydim. Hemen dışarı çıktım, sokağımızın başında ki marketten alış veriş yaptım. Elimde poşetlerle gelip ikisinden de yardım istedim. Yardımsever gençler kırmadılar benimle asansörü olmayan apartmanda 5. Kata kadar çıkardılar.
Bende kahve ikram etmek istediğimi söyledim ama rahatsız etmek istemediler. Israr ettim kıramadılar. Salonda oturuyorlardı, kahveleri yapıp yanlarına gittim. Sohbet muhabbet konu konuyu açıyordu. Soru soruyorlardı bende cevaplıyordum. Ne kadardır dul olduğumu, eşimin ölüm sebebini ailemi falan sordular. Fatih zor olmuyor mu böyle yalnız başınıza dedi, ahh fatihciğim hiç zor olmaz mı erkeksizlik ne kadar zor bir kadın için bilemezsin, o geceler hiç sabah olmuyor dedim. İkisi de kızardı birbirlerine bakmaya başladı ben kalkmalarına müsaade vermemek için konuyu uzatıyordum. Uzun yıllardır kocamdan sonra ne bir sevgilim olmuştu ne de birine kendimi si*tirdim dedim. Çocuklar öksürmeye başladılar. Ahmet erken toparladı kendini, hadiya üzüldüm sizin adınıza ben bir ay kadınsız yapamıyorum hayatta yıllarca kadın si*meden duramam deyince fatihte onayladı ve kalkıp ahmetle fatihin ortasına oturdum. Birinin elini eteğimden içeri diğerinin kini memelerime götürdüm ve film orda koptu.
Senin ateşini biz alırız şimdi merak etme öyle si*eriz ki seni günlerce gö*ünün üstüne oturamazsın ablacım dediler ve soymaya başladılar. Elleri tenime değdikçe titriyordum. Ahmet am*ıma abandı emmeye başladı ben zevkten çığlık atıyordum fatihte kalkmış yar*ağını ağzıma vererek beni susturdu. Hayvan aç köpek gibi yalıyordum fatihin yar*ağını. Ahmette yaladıktan sonra kıllı yar*ağını am*ıma soktu sıraya m*ımdan gö*ümden ağzımdan si*ler her fırsatta gelir si*er giderler. Erkeğim yokken iki kocam birden oldu arada tekli ya da birlikte gelip kalırlar bende bende si*tiririm kendimi onlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates