Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

kardeşimin kocasını delirttim


kardeşimin kocasını delirttim

By  | Kasım 17, 2015
Eşimden yeni boşanmıştım, ailemin yanına yerleştim. Kız kardeşimde evlenince annemle babam yalnız yaşıyordu. İlk başlarda bunalımdan çıkmak biraz imkânsız görünüyordu, sonraları ailemin ve kız kardeşimin desteğiyle kafamı dağıtmayı başarmıştım. Günler, haftalar, aylar geçtikçe geceleri bana artık zor gelmeye başlamıştı. Yar*aksızlık  başıma vurmuştu resmen. Derhal kendime birini bulmam gerekti. Yeni boşandığım için de rahat takılamıyordum dışarıda ailem çekiniyordu biraz, dedikodulardan uzak durmaya çalışıyordum.
Kardeşim eşiyle birlikte bize oturmaya geldiler. Biz benim odamda takılıyorduk abla kardeş sigara içtiğimiz için. Sohbet muhabbet koyuydu. Konuyu hınzır kardeşim kendi yatak muhabbetine getirdi, içine mi doğdu yar*aksızlığın başıma vurduğu. Eşinin onu ne kadar güzel tatmin ettiğini, sabaha kadar çatır çatır si*tiğini, güzel aşk oyunları oynadıklarından bahsediyordu. İçim gidiyordu, canım çekmişti. Dayanamadım, çok istediğimi, artık uyuyamadığımı, aylar geçtiğini falan anlattım. O da birini buluruz hem kafan dağılır, hem am*ın gö*ün rahatlar dedi. İnşallah dedim iç çektim.
kardeşimin kocasını delirttim
Neyse gece yatağıma girdim bütün akşam kardeşimin bana anlattığı sex oyunlarını düşünüp hayal kurdum. Hayallerimde beni si*en adam kardeşimin eşiydi. Gizli yasaklı olunca daha bir heyecan verici oluyordu. Sabaha kadar bizim damadın hayaliyle salatalık sokup durdum am*ıma. Sulu am*ımı anca rahatlatabildim ama tabii ki de bir yar*ağın yerini tutmuyordu.
Birkaç gün sonra annemin ameliyat işi çıktı, kız kardeşim yanında refakatçi olarak kalacaktı, sabah beni aradı, evden ona bir şeyler alıp götürmemi istedi. Bende tamam dedim, sabah kahvaltımı yaptım kız kardeşimin evine gittim. Elimde anahtar olduğu için hiç zile basmak aklıma gelmedi. İçeri girdim paldır küldür, tabii evde kimse yok sanıyorum. Kız kardeşimin odasına gittim, dolabından eşya ayarlıyordum. Ebeveyn banyosundan ses geldiğini duyunca bende gidip baktım. Damat duş alıyordu, çıplaktı, bana arkası dönüktü, bacaklarının arasından sarkan yar*ağını görünce içimden bir şeyler akıp gitti. Çok fena oldum. Ne yapıp edip kendimi si*tirmem lazımdı.
Bende üstümü çıkarttım, çıplak kaldım, güya kardeşimin kıyafetlerini giyecekmişim gibi davranıyordum. Damat duştan çıktığında beni görünce panik oldu, ne işin var senin burada bu halde dedi. Bende eşinin benden kıyafet istediğini, gelmişken üstüme bir iki parça bir şey uydurduğumu anlattım. İyi tamam al kıyafetleri çık git buradan dedi. Bende ne acele ediyorsun dedim. Havludan dikelmiş si*ine uzanıp avuçladım. Kızdı, bağırdı neredeyse dövecekti ama ne olursa olsun bu ya*ağın tadına bakmam lazımdı, ateşimi  söndürmeliydi. O yüzden direndim. Ve karşılığını aldım, avuçlarımın içinde ki yar*ğına gömüldüm, yalamaya başladım, sakinleşmesi gerektiğinden bahsettim. Zaten kendini bıraktı, sessiz ton da küfürler hakaretler ediyordu bana ama aldırmıyordum bu si*e oturmalıydım. Yatağın üzerinde itekledim kendisini, üzerine çıktım, resmen o beni değil ben onu beceriyordum. Üzerinde inip kalkıyordum. İçimde dolandırıyordum. Çok kalın ve sertti. Kız kardeşim boşuna abartmamış yar*aını, beni üzerinden atıp domalttı, sen istedin bunu, kardeşin gö*ünden vermiyor bende senden çıkarırım bunun acısını dedi. Bende sana feda olsun gö*üm parçala beni dedim. Öyle de yaptı, gö*ümü parçaladı, içimi dağıttı ama olsun ona feda, akşama kadar si*ti beni, akşam damatla birlikte gidip verdik eşyaları eve dönüp sabaha kadar si*iştik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates