Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

patronun arkadaşlarıyla grup sex


patronun arkadaşlarıyla grup sex

By  | Kasım 20, 2015
26 yaşımda uzun boylu klasik giyinen topuklu ve kırmızı ruj vazgeçilmezimdir. Balık etli çakma değil orijinal sarışınımdır. Gözlerde mavi tabii. Bir yazılım firmasında sekreterlik yapıyorum. Yazılım firması olduğumuz iççin mimarımız mühendisimiz gelenimiz çok oluyor. Patronumuz da genç kısa boylu ama oldukça karizmatik. Bazen yanına gelen adamlara içim düşmüyor değil. Bir erkek arkadaşım var ama kendisi biraz bu konularda muhafazakar olduğu için en fazla bir yere giderken el ele tutuşuruz ötesi olmamıştır. Bakire olmadığımı da biliyor, 2 yıldır birlikteyiz evlilik planlarımız var ama ihtiyaçlarım da var konusunu da açmıyor hiç sanal da yürütelim dedim konuyu kapattı daha da açmadım ben.
Her neyse bizim iş yeri bir ara çok yoğun bir ihaleye hazırlanıyorlar gece yarılarına kadar mesai yapıyoruz falan. O kadar yoğunuz düşünün almamız lazımmış o ihaleyi, diğer şubeler ona göre açılacakmış falan. Her neyse bir hafta gece yarılarına kadar çalıştık bir gün herkese erkenden izin verildi ertesi sabah ihale var. Bana da izin verildi sevgilim beni almaya gelmişti zaten. Çıktık bir an önce bir şeyler yiyip beni eve bırakacaktı uyumak istiyordum aralıksız. Biz tam oturduk yemek yiyoruz telefonum çaldı direk patron aradı ki şahsi telefonundan aramazdı hiç. Panik oldum açtım beni ofise çağırdığını benimle birlikte bir iki kişinin daha çalışacağını söyledi, geliyorum dedim ama telefonu kapattıktan sonra sinirden ağladım. Evime gidip uyumak istiyordum. Sevgilim de beni sakinleştirmeye çalışıyordu, iyi kazanıyordum sekreter olmama rağmen o yüzden böyle ballı kapı bulamazdım. Sevgilimde düğüne kadar dişini sık sonra ayrılırsın dedi. Ben söylene söylene gittim. Sevgilim beni kendi elleriyle bıraktı şirkete.
Her neyse şirkete gittim bütün her yerin ışıkları kapalı dedim her halde ofiste çalışılacak, üzerimi çıkarttım çantamı masama bıraktım ofise geçtim. Hiç görmediğim iki kişi vardı patronun yanında. Geldiğin için teşekkür ederiz dedi beni tanıştırdı adamlarla. Arkadaşlarıymış, neyse kahve istediler yaptım, içtiler falan ben dosyaları düzenliyorum mailleri yeniliyorum. Bir tanesi geldi arkamdan belime sarıldı döndüm  ne yapıyorsun dedim biraz oyun oynayalım dedi. Ya bırak ne yapıyor bu adam dedim patronda hadi ama naz yapma ne kadar yandığın çok belli hem senin ateşin söner hem biz değişik fantezi yaşamış oluruz dedi. Ne kadar ısrar etsem de fayda etmedi. Diğeri de katıldı birlikte üstümdekileri çıkardılar beni okşamaya başladılar. Şok olmuştum ağlamaya başladım sinirlerim bozuldu, patron da geldi onlar beni okşarken dudaklarıma yapıştı. Bir an baktım o adamların altı komple çıplak, patron beni emerken boynumu falan diğeri de patronun kemerini çıkarttı pantolonunu soydu. Direnemeyeceğimi anladım ve akışına bıraktım her şeyi. Beni çıplak bıraktılar, dizlerimin üzerine çömeldim birinin kocaman ya*ağını yalıyordum diğeri altıma uzanmıştı am*ımı emiyordu patronda memelerimi sıkıyordu. Dikkatimi çekti patronun si*i çok küçüktü. O kadar karizma adama hiç yakışmıyordu her neyse altıma uzanan adam si*ine oturttu beni anlamamıştım canım öyle acımıştı ki sonra alttan pompalamaya başlayınca zevkten kuduruyordum ağzımdakini daha bir iştahla yalıyordum. O akşam o adamlar beni sabaha kadar am*ımdan gö*ümden ağzımdan çatır çatır si*tiler de patron si*ini bana sürmedi küçüktü ondan mı acep J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates