Guncel Hikayeler

28 Kasım 2015 Cumartesi

temizliğe gittiğim evinde kadın beni diliyle becerdi


temizliğe gittiğim evinde kadın beni diliyle becerdi lez

By  | Kasım 19, 2015
Ben 27 yaşımda bekar bir kadınım, ailemle yaşıyorum bir süredir işsizdim. Harçlık çıkartmam lazımdı ve bir tanıdığımın tavsiyesiyle evlere günlük temizlik işine başladım. Birkaç gün gittim. Tek gidince iyi para alıyordum. Pertim çıkıyordu elbet ama günlük 150 cazip paraydı benim için. Bir gün dubleks bir eve gideceğimi ve 320 tl para alacağımı kendisinin başka eve sözü olduğu için tek yapabilir misin diye sordu, olur dedim sıkıntı yok zaten kendi işi erken biterse yardıma gelecekti.
temizliğe gittiğim evinde kadın beni diliyle becerdi lez
Her neyse bana adresi mesaj attı, eve vardığımda gözlüklü uzun boylu zayıf oldukça kibar bir kadın açtı kapıyı, hoş karşıladı. Bana bir oda verdi orda değiştirdim üstümü, çantamı koydum. Çatı katından başladım temizliğe, yaşlı bir kaynanası vardı, sonra orta katta ki odalara girdim kaynanasının çocuklarının odasını temizledim ama canım çıkmıştı. onun yatak odasına gelmişti sıra, özenle temizliyordum çünkü başımda durmaya başlamıştı. Odasını balkonunu temizledim bir de ebeveyn banyosu varmış fark etmedim hatırlattı girdim temizledim kabini falan, duvarları suyla deterjanla köpükledim durularken üstüm ıslanmıştı. Banyodan çıktım balkonda sigara içelim dedi çıktık içiyoruz üstümü fark etti ay bu ne hal hasta olcaksın kuzum dedi önemli değil şimdi kurur dedim. Olmaz gel sana bir şeyler vereyim dedi gerek yok cidden dedim ama tuttu kolumdan içeri götürdü. O dolaptan bir şeyler bakıyordu bende soyunmuştum iç çamaşırıma kadar çıkarmamı söyledi bende hiç çekinmedim çıkardım, çıplaktım. Vücudum gerçekten ıslamıştı. Bir an öylece bakıp kaldı, ne oldu dedim, çok diri memelerin var dedi teşekkür ederim dedim dokunabilir miyim ben böyle yapmak için tonla para verdim ama olmadı dedi. Tabii dedim dokundu sonra ikisine birden dokunmaya başladı, okşuyordu şaşırmıştım ama zevk alıyordum. Ne yapıyorsunuz dedi, hoşuna gitti itiraf et dedi evet ama nasıl olur bu dedim, akışına bırak dedi peki dedim.
Beni yatağa yatırdı, aksi gibi am*ımda kıllıydı bacaklarımda ona rağmen kapıyı ilitledikten sonra üstüme hayvan gibi abandı, oha dedim ilk defa bir kadın tarafından beceriliyordum. Üstüme çıkıp oturdu, üstündekileri çıkarttı. bende altındakilerini çıkarıyordum. Ama çok hızlıydı, sanki önünden kaçıran var, dudaklarımı emiyordu boynumu kulaklarıma dilini sokuyordu ben zevkten uçuyordum. Memelerimden başlayıp göbeğime kadar indi, titriyordum am*ımı yalayacak diye, ki öle oldu kıllı am*ımı bir yalayışı vardı ki sorsan yıllardır buna susamış, nasıl tahrik ediyordu dilimi emiyordu am*ımın dudaklarını ısırıyordu am*ımın içini parmaklıyordu. O şekilde 3 kere üst üste boşalttı beni. Saatlerce seviştik, harikaydı. Kalan temizliği yapmadım geç olmuştu eşi gelmişti. 500 lira almıştım ama her fırsatta buluşuyorduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates