Guncel Hikayeler

19 Aralık 2015 Cumartesi

Teyzemle yaşadığım muhteşem hikayem



Teyzemle yaşadığım muhteşem hikayem

 Genç İle İmtihanı

Tarih: 2 ay önce
7195 izlenme
Selamlar Ben Erkan 20 Yasındayım bu hikaye yaklasık 2 ay önce oldu

teyzem yatakta
 Ben kendimi bildim bilelli ayak fetişiyim ve genelde balık etli ve olgun kadınlardan hoslanıyorum özellikle teyzemin ayaklarına bitiyorum ben şimdiye kadar onun kadar güzel ayakları olan başka bir kadın görmedim teyzem 43 yasında 33 yasındayken eşi öldü 10 yıldır annanemgilde yaşıyor kızıyla birlikte bende sırf teyzemın ayaklarını görmek için sürekli annanemgile giderim eve gelince ayaklar düşünür 31 çekerim birgün siyah oje sürmüş o gun çok güzel gözüküyordu ayakları herhalde bende fazladan baktıgım için farketti gibi oldu bende utandım eve gittim bilgisayarda işim var diye 1 hafta felan gitmedim sonra teyzem çagırdı televizyon bozuldu onu gel yap diye teyzemin kızı 18 yasında dedem ve annemle dısarı cıkıyorlardı ki kapıda karsılastık konustuk sonra içeri girdim televizyonu yaptım baktım teyzem içeride ayaklarını uzatmıs oturuyor bende oturma odasından çaktırmadan bakıyordum sankı bilerek meyilli yapıyor gibiydi kısa şort giymişti bacaklarıda çok güzeldi ama utanıyordum sonra ben ara ya geldim teyze ben gidiyorum birşey istiyormusun dedim oda nereye dedi bir yeremi yetişeceksin dedi bende yok bugun evdeyım dedım o da gel yanıma dedi yanına gittim ayaklarım çok agrıyor ayaklarıma masaj yapabilirmisin dedi bende yapıyım dedim ayaklarına masaj yapmaya basladım.

sikim kalkmıstı yalamak için ayaklarını can atıyordum ama birşeyde yapamıyordum o sıra baktım ki teyzem pantolumdan uzamıs sikime dogru bakıyor içimden dedimki teyzemde istiyor ayakların çok güzelmiş dedim oda teşekkür ederim dedi hosuna gitti mi dedi bende evet dedim ve o an birden ben ayak fetişiyim teyze ayaklarına bayılıyorum diye bi laf çıktı azımdan sonra teyzem ben anlamıstım dedi ve kendini bıraktı senin açılmanı bekliyorum yarım saattir dedi utanacak bir şey yok dedi ve sen benim sex açlıgımı giderceksin ve ayaklarımın kölesi olucaksın dedi bende tabikide dedim ve ayaklarını yalamaya koklamaya basladım mükkemmeldi dedim ve ayaklarım kaçmıyor dedi bende ben hep bunu hayal ediyordum dedim hayallerini gerçekleşti işte dedi ve beni soymaya basladı bende onu soyuyordum mükkemmel vucutu vardı benim sertleşmiş sikimi agzına aldı biraz git gel yaptı ve hemen bosaldı dedi sen daha önce yaptınmı 1 kere yapmıstım dedim güzel dedi sonra ben amını yalamaya basladım kiazm oldu sonra ben yarragımı yerleştirdim yavas yavas soktum bagırmaya başladı sonra çıkartıp ayaklarına bosaldım oda kendı ayaklarını yaladı o gun öyle 3-4 kez amından ayaklarından siktim sonraki günlerde hiç sikilmemiş o mükkemmel götündende siktim kasım ayında askere gidecem

Benimle birlikte olmak isteyen olgun dul şişman balık etli bayanlar ayaklarını yalatmak isteyenler msj bıraksın buraya.

teyzem
teyzemin götü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates