Guncel Hikayeler

19 Aralık 2015 Cumartesi

kocasıyla grup sikiş hikayem


kocasıyla grup sikiş hikayem

Erkek Arkadaşı İle Götten Sikiş

Tarih: 12 ay önce
3030 izlenme

Erkek arkadaşını baştan çıkartan sarışın rus hatun elbiselerini yavaşça çıkartıp seksi bir show yapıyor ardından erkek arakdaşının küçük yarrağını ağzına alarak emmeye başlıyor. Erkek arkadaşı amını emmeye başlıyor ve kızın dar amcığını bırakıp süper seksi götüne sokuyor.
kocasıyla grup sikiştim
hala etkisindyim naaptım ben.Evli 35 yaşında 5 yıldır vücut geliştirme yapan biriyim. Uzun zamandır görüştüğüm bir bayan arkadaşım var , evli ve bir çocuğu var , kendisinden hoşlandığımı biliyor . Onu çok çekici bulduğumu her fırsatta söylerim ona . Ayda bir iki kere Cumartesi günleri sabah buluşur akşama kadar konuşuruz genelde hep seksten fantazilerimizden bahseder ,birbirimizi azdırır eve gidip eşlerimizle sevişir , birdaha ki buluşmamızda yaptıklarımızı anlatırız. Birbirimizi hiç çıplak görmedik yada ilişkiye girmedik ,sadece ufak tefek dokunmalar ,fakat her fırsatta onu arzuladığımı ona söyledim bana verdiği tek cevap kendimi hazır hissetmiyorumdu.geçen cumartesi yine buluşup saat 4 gibi ayrıldık , eve doğru giderken beni aradı; Hazırım dedi ,heycanlandım ama yinede sordum ; Neye , çok konuşma akşam ev müsait benimki ankarada pazartesi döner , çocukta anne annesinde dedi . ... Heycandan ölecektim . Karımı arkadaşlarımla buluşağım diye kandırıp yola çıktım . Gidene kadar nasıl olacağını düşünmeye çalıştım ama bir türlü konsantre olamıyordum . Kapısına geldiğimde bacaklarım sanki 300 kg squat çalışmışım gibi titriyordu .....Kapı açıldı . Üzerinde sıradan ev kıyafetleri vardı ( daha farlı karşılıyıcak diye düşünüyordum ) ; içimden yine sadece konuşucaz galiba derken elimden tutup , burası banyo sen gir bende geliyorum dedi..... Cevap bile veremedim , hemen soyundum ve nedendir bilmiyorum şınav çekmeye başladım ; Zannedersem daha iyi görünmeye çalışıyordum ....

Duşun altına girdim suyun sıcaklığını ayarlamaya çalırken kapı açıldı .... karşımda KOCASIYLA elele tutuşmuş çırıl çıplak bana bakıyorlardı
Sonunda dedi Kocası ... ağzımdan hiçbirşey çıkmadı ... Rahat ol dedi .. Yanıma gelip suyun altına girdiler , İkisi birden beni yıkamaya başladılar ...Gitmelimiydim kalmalımıydım
karısı göğüslerimi öpmeye başladı , adam sabuladığı elleriyle sikimi sıvazlayınca Birazda olsa rahatladım karısıyla öpüşürken adam önüne çömeldi ve sikimin sapını ısırmaya başladı.Merak edip onu seyrettiğmi farketmiş olmalıkı; Karısı kızmadın bana demi dedi dudaklarıma yapıştı ... Adam iyice sikime yumulmaya başladı biryandanda arkamı okşuyordu , eli götümün deliğine iyice deymeye Başlamıştı .... Kendime şaşırıyordum Hala garip utanıyorum ama hoşuma gidiyordu .
Adam ayağa kalktı , Gözgöze geldik o sırada bakışlarımı kaçırma greği duydum aşşağıya doğru baktım bir anlığına, Adamın siki Süpürge sapıgibi ince fakat up uzun duruyordu... Karısı diz çöktü ve ikimizin sikini birleştirip yalamaya başladı O yalarken Kocası bana süprizimizi beğendinmi dedi ; Şaşkınım hala dedim ..... Tadını çıkar dedi ve eline saç kiremi sürmeye başladı

Ve eli tekrar götümdeydi fakat bu sefer parmağıyla deliğimi zorluyordu .. Önce tatlı bir yanma hissettin , Gevşe dedi ..çok darsın . Nasıl gevşenir ilk defa biri hemde bir erkek parmağıyla deliğimi kurcalıyor O sırada parmağı içime girmişti bile Acımamıştı Oysa arkadan yaptığım kadınlar hep acıyor diye anlatırlardı
Yalanmasına rağmen sikimin yumşamaya başladığını farkettim ... Artık okadar sert değildi ama adamın siki hala kazık gibiydi karısı elimi tutup kocasının sikinin üzerinde gezdirmeye başladı . Ben adamın sikini sıvazlarken o kocasının taşşaklarını somuruyordu ufff devam edemiycem utanmaya başladım cesaretimi toplarsam anlatırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates