Guncel Hikayeler

15 Aralık 2015 Salı

Lisede 4 kız Sadece Bana


Lisede 4 kız Sadece BanaKadınları araya alıp grup seks çılgınlığı

Tarih: İZLEMEK İSTERSEN EKRANA DOKUN4 ay önce
Merhaba, Sayın adminler hikayemi yayınlarsanız çok sevinirim. Adim Faruk, Anadolu iş ve Kiz meslek Lisesinde okuyorum. Okulda ki erkek sayisina göre 4 kiz düsüyor. idadi son`a gidiyorum. Okulun basket takiminin antremanlarina gidiyorduk. Kizlarla erkeklerin antreman ayni yer ve ayni zamandaydi. Bizim mektep da ahim sahim bi okulda değil.
sdgfsdgfs
Yine  pazartesi aksamı antremanda, bu sefer antrönörümüz antrenmana gelmemisti.mektep çikisi antrönör bana sölemisti. aksam antreman iptal edildi diye. Takimdaki kiz ve erkek arkadaslarina sölersin diye ben herkese söledim yalnızca beni o etkileyen fizigiyle ve günlerce düsündüren 4 kiza sölemedim. Aksam 4 birden bire spor salonuna girdiler. Soyunma odasina gittiler. Kapiyialdim ve iceriye girdim.Daha soyunmamislardi.Beni görünce biraz utandilar ve onlara neden utaniyosunuz diye bi soru sordum, cevaplamadan soyunmaya devam ettiler. 4 etrafimda soyunmaya basladilar ve beni de soymaya basladilar ilk kez böyle bisey geliyodu basima 4 kiz ve bir ben ne yapacagi mi sasirmistim 1 adet olsa ne yapacagini bilirsinde 4 adet olunca biraz düsünüyosun.
fgdgdgsdgdfgdfgd
Yavas yavas kendimi kaybetmeye basladim. 4 kizin isimleri Tugce Sevil,istek ve Zehra`ydi.Zehranin dudaklarindan daima öpmek istemistim hic düsünmeden dudaklarimi dudaklarinda buldum.arzu`da vücudum`un her yerini oksamaya basladilar. O anda bana adimi sorsalar söyleyemeyecek kadar heyecanlanmistim. Zehra`ya sexten öte baska duygularla kapilmak istedim ama sevgiyle sex`i ayni zamanda aklimda tutamazdim. Tugce`nin gögüsleri avuclarimdaydi ve dudaklari dudaklarimdaydi.Kizlarda bende yorulmustum 1`er sigara yaktik. ve her sey bitmek üzereyken zehra beni evine çagirdi. Zehra Cevabimin evet olacagini zannetmisti lakin hayir dedim. Nedenine gelince benim için hersey sex degildi.
fdgdfgdfg
Okuldan çiktik biseyler yedik zaman baya geç oldugu için bi taxi cagirdim ve kizlari evine biraktim ordan bende eve gittim geçen gününün müthisligini ve heyecanini benimle gecirmek ve tanismak isteyen kizlar mail atabilir.
dfdfgdfg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates