Guncel Hikayeler

15 Aralık 2015 Salı

Az Kaldı Orospu İle Evlenecekti


Az Kaldı Orospu İle EvlenecektiAyarlaması Zor Sikmesi Kolay Orospu

Tarih:İZLEMEK İSTERSEN EKRANA DOKUN 3 ay önce
1152 izlenme
Bu orospu yolda geçen bir adamla sohbet muhabbet içine giriyor adam onu yatağa atmak için elinden geleni yapsada kadın nafile ikna olmuyor üç aşşağı beş yukarı ikna ettikten sonra kütür kütür sikmenin tadını çıkarıyor.
Merhaba arkadaşlar size çok üzücü bir durumu anlatacağım, ismim Samet ve benim kankam Erkan ile olan hikayemi.. Biz Erkan ile çocukluktan bu güne beraberiz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez gerçekten kardeşim bunun gibi birisiydi.
dfgdte44
Son dönemlerde daha az görüşmeye başladık onunla bir bayan ile takıldığını duydum ve benimle çok fazla az hatta hiç görüşmemeye başlamıştı.. kadın bunu resmen kafalamıştı ve çevresindeki tüm arkadaşlarını sildirtmişti ona Erkan ’ın varı yoğu bu kadın olmuş gerçekten bizi gördüğünde sadece selam verir duruma gelmişti.. Bir kadın bunu sebep isteyebilir diye mühim açıdan araştırmaya başladım bunu.. Kadının kim olduğunu öğrendim arattırdım tarattırdım en sonunda bir iki iz bulabildim lakin tam emin değildim. Bir gün çalıştığı yerden takip etmeye başladım onu. Bildiğiniz takip ediyorum Erkan ile görüştü birlikte bir yerde oturdular yemek yediler durumları çok fazla iyiydi çok aşırı eğleniyorlardı. Ben bırakmadım tabi takibi devam ediyorum. Sonra kalktılar mekandan Erkan kadını evine bıraktı ve Erkan gitti.. Ben bir süre evin önünde bekledim ışığını kapatınca uyuduğunu düşünerek tam oradan ayrılırken bir sigara içip gideyim dedim.
fdg345
Çıktım arabanın önüne bir sigara yaktım bir iki fırt çektikten sonra attım arabaya yönlenirken bir baktım sarışın saçlı bir çıtır çıktı ve bu çıtır o kızdı Erkan ’ın sevgilisi olan kızdı.. O an yüzüne araba ışığı vurunca tanıdım ve takip etmeye başladım yine.. Bir taksiye bindi ve gitti bende arkalarında takipteyim. Bir yere gittik böyle büyük bir villa gerçekten gizli saklı bir yer fakat ev villa tarzı bir ev orada indi bende hemen arabanın farlarını kapattım ve içeri girdi o bende arkasından çaktırmadan izliyorum hala kapıyı çaldı orta yaşlı bir beyefendi açtı kapıyı öperek içeri aldı ben iyiden iyiye şok olmuştum.. Erkan ’a haber vermek için aradım telefonumu açmadı.. Ben derhal ilerledim görmem lazımdı neler olduğunu gerçekte az çok tahmin ediyordum lakin gözlerimle görmem lazımdı.. Villanin arka kısmına doğru ilerledim camın bir tanesi açıktı derhal içeri girdim.
fgdt456
Üst kata doğru yöneldim odanın kapısıda açıktı.. Bunlar soyunmuşlar beyefendi karının bacak arasına girmiş deli bunun gibi sikiyordu.. Hemde nasıl bayan öyle bir bağırmaya başladıki adam resmen tecavüz eder bunun gibi sikiyordu. Bir süre öyle siktikten sonra beyefendi götünü istiyorum dedi. Oda kabul etti ve ekstraya girer dedi.. Beni görmüyorlar odanın ışığı açık fakat koridorun ışığı kapalıydı beni görme şansları yoktu lakin evin arasında öteki biriside yoktu.. Bu adamın kaçamak yeriydi dikkat çekici.. Derken hanım yüzüstü yattı ve beyefendi yarağıyla götüne girmeye çalıştı giremedi. hemen bayan çantasından krem gibi birşey aldı yarağına sürdü ve yine dene dedi.. adam sokmuştu bu sefer ve süratli bir şekilde götünü sikmeye başlandı.
dsf545
Hemde nasıl sikiyor, kadın öyle bir bağırıyor avazı çıktığı kadar, bayan bağırdıkça adamda götüne şamar atıyor ve sokuyor dibine kadar.. hanım gerçekten bir fasıla bayılacak sandım.. iyice siktikten sonra sonra dön bana dedi adam döndü bayan mastürmasyon çekti ve göbeğine doğru attırdı spremlerini.. sonra ben derhal o evden çıktım başıma bela gelmesin diye.. Ben bunu gördüm ve yaşadım şu lahza bu durumu Erkan ’a nasıl anlatacağım onu bilmiyorum birde şöyle bir durum mevcut şu lahza nişanlılar ve evlenecekler.. Benim bir şekilde bunu söylemem ve ıspatlamam lazım fikir verebilir misiniz?
rtger53

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates