Guncel Hikayeler

15 Aralık 2015 Salı

Gerdek Gecemi Anlatıyorum



Gerdek Gecemi AnlatıyorumMutfakta ne bulursa kendine sokarak rahatlıyor

Tarihİ izlemek istersen ekrana dokun: 3 aİZLEMEK İSTERSEN EKRANA DOKUNy önce
1660 izlenme

Mutfakta mini elbisesi ile otururken kendini okşamaya başlıyor kızın vücudu harika kusursuz izlerken keyif alacağınız güzelikte esmer tenli sert memeleri ve dik ucları ile eline geçirdiklerini kendine sokarak boşalıyor

Selam arkadaşlar, Uzun bir ilişkim vardı ismi Osman idi gerçekten birbirimizi çok aşırı sevdik.. Bir süre sonra bu alışkanlık oldu tabi. Uzun bir birliktelikten sonra güzel bir düğünümüz oldu ve sonunda evlendik. ilk gecemi anlatacağım sizlere bir genç kızın ne duyguları yaşadıklarını ve beni nasıl bir enkaza çevirdiğini arkadaşlar.
ertye6457587
Gerdek gecesi olmadan aklımda bir sürü şeyler mevcut tabi o kadar kokunç şeyler aklıma geliyor lakin bunun tadına bakacaktım sebebiyse bakireliğim bozulacaktı ve bunun tadına ilk kez bakacaktım gerçekten çok aşırı merak ve istiyordum fakat korkularımda vardı.. içeri girer girmez soyunduk biz tabi. Eşim hemen üstüme saldırdı benim. öyle böyle değil o zarif kibar olan Osman hayvan benzeri saldırmıştı bana ve beni çok aşırı kötü yapacağını söylerdi her zaman şakayla karışık.. Beni komple soydu o kadar sene çıktım lakin karşısında hiç birşeyim yoktu kendimi o kadar güçsüz hissettimki anlatamam ve o kadar yıl tanıdığım ve eşim olan birisinden çok fazla utanıyordum.
ry456464
O fasıla o karşıma geçti ve oda soyunmaya başlandı karşımda benim normalde azmam tahrik olmam lazımken içimde daima bir korku var tabi bir türlü olamıyorum kıvama gelemiyorum.. Sonra üstüme geldi dudaklarımdan başlanmıştır öyle güzel narin öpüyorduki biraz rahatlamıştım sonra boynumu öpmeye başlanmıştır ve daha sonra memelerime özellikle meme uçlarıma özellikle lisan atıyordu ve benim amım sulanmaya başlamıştı.. Yavaş yavaş kıvama geliyordum sanki.. Sonra meme uclarımdan yalayarak göbeğime inmeye başladı.. Arkasından beni sima üstü çevirdi ve belimi yalamaya başladı üstüne kalçalarımı eliyle sıkıp şamar atıp öpüıyordu ve yalıyordu, artık iyice hoşuma gitmeye başlamıştı onu içimde hissetmek istiyordum sonra benim göt deliğimide yalamaya başlanmıştır.. Gerçekten yaladı hiç beklemiyordum ama inanılmaz hoşuma gitmişti. Sonra beni yine çevirdi ve göğüs kafesime oturarak yarağını ağzıma sokmaya başlanmıştır.
rty45456
Sokup çıkartıyordu ve yanağıma şamar atıyordu Osman sertleşmeye başlamıştı sanırım şamar soy cet ağzımı sikiyordu resmen bir süre böyle devam ettikten sonra yarağı çok aşırı büyümüştü gerçekten büyük bir yarağı vardı Osman ’ın çok korkmuştum ve titremeye başladım kasılıyordum bacaklarımı ayırdı yavaş yavaş öyle bir sokuyor girmiyor içime bilmiyorum kasıldığım içinmidir nedendir ama aşırı ürkmüştüm.. Bir iki zorlamadan sonra girdi içime o kocaman yarağını soktu içime öyle bir acı oldu o müthiş acı bir zaman sonra zevkte dönüştü ve girip çıkmaya başlanıyor. öyle güzeldiki bir zaman sikmeye devam ederken kanamam oldu ve çıkarttı hemen. Gittim biraz bekledim ve temizledikten sonra geldim hemen tekrar beni altına aldı ve bu sefer götüme zorlamaya başlanmıştır hayır dedim olmamaktadır dedim fakat beni dinlemedi tükürdü eline yarağının tepesine sürdü birazınıda göt deliğime sürdükten sonra zorlamaya başladı.
ert345636
Zorladı bir iki defa yine girmedi en sonunda girmişti lakin o nasıl bir acıydı tanım edemem bunları yazarken hala göt deliğim sızlıyor.. öyle bir sikti beni götümden bir ay üstüne oturamadım.. Bir süre siktikten sonra göt deliğimdende kan gelmeye başlanıyor.. Sanırım yırtılmıştı girerken.. hemen tekrar gittim ve temizledim kendimi bundan sonra kanamayan yerim kalmamıştı.. Bir zaman sonra beni sabaha kadar defalarca sikti.. bundan sonra bir kadındım ve en korktuğum şeyi atlatmıştım fakat nasıl bir atlatma.. işte bir genç kızın korku dolu gerdek hikayesi sizlerle paylaşmak istedim.
ghg54777

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates