Guncel Hikayeler

19 Aralık 2015 Cumartesi

Olgun müşteriyle gerçek sex hikayem


Olgun müşteriyle gerçek sex hikayem

Minyon tipli kaşarın sulanmış amı

Tarih: 7 ay önce
2591 izlenme
müşteriyle gerçek sex hikayesi
ben serbest meslek üzerine bir çok katlı mağazada tezgahtarlık yapmaktayım.1,90 boylarında atletik vücuta sahip kaslı bir erkeğim. bundan 6-7 yıl önce bir müşterimiz toplu alışveriş yaptı. aradan günler geçmesine rağmen gelipte alan olmadı. bir gün patronum oğlum lütfi beyin takımlarını ve diğer eşyalarını al şu adrese teslim et gel demişti. sabahleyin saat 10 sıralarıydı ve ben araç ile verilen adrese gittim zile bastım. 7 katlı binanın en üst katı dubleks bir daireydi.zile bastım bir bayan sesi kim o dedi. ben lütfi beyin eşyalarını getirdiğimi söyledim ve en son kat dedi çıktım

ve kapı yarım açıldı eşi buyrun dedi.tabii elimde fazla eşya olunca içeriye buyur etti. beni salona aldı.tam o sırada hanımefendi duş alıyormuş.bana meyve suyu ikram etti ve banyosuna geri gitti benim oturmamı söyledi.ev dubleks olduğu için yukarıda banyo yapıyordu.şeytan dürttü bende arkasından usulca çıktım ve kapı yarı açıktı onu izlemeye başladım.kadın müthiş vücuta sahipti ve duşun altında kendi kendine mastürbasyon yapıyordu tabii o anda benim yarak neredeyse yerinden fırlayacaktı.ee o istek ile ben hem seyrediyordum hemde 31 çekiyordum nasıl olduysa bir anda kadın dışarı çıkmazmı tam o anda bende boşaldım.elimden tuttu tekrar banyoya girdik güzelce bir birimizi yıkadık 2 kere orada kadınazm oldu. sonra yatak odasına geçtik ama müthişti her taraf ayna yapma etme dememe kalmadı.

kadın yalvarıyordu hadi bool derin sik benii sik diye iki amından birde götünden tekrarr tekrar siktim.kocasının kendisi ile hiç ilgilenmediği işi icabı genelde şehir dışında olduğunu söyledi.bundan sonra benim erkeğimsin beni devamlı sikmeye geleceksin dedi.ve bende haftada bir sikmeye gidiyordum cebimede bool derin para koyuyordu.bu böyle 3-4 yıl devam etti..kadın kocasından hiç zevk alamadığını ve kocasının seksi bilmediğini söyler dururdu.hep kendini düşünüyor bir tık tık iki şık şık yapıp sırtını dönüyor derdi.. fantezilere açık biriyim.. denizlide yaşamaktayımm dul veya evli çiftler bir sırdaşa ihtiyacınız varsa arayabilirsiniz..evli olupta seksin tadını tatmayanrıda tattırmaya hazırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates