Guncel Hikayeler

19 Aralık 2015 Cumartesi

İlk Seks Tecrübem


İlk Seks Tecrübem


Dekore Edip Sikiyorlar Mimar Çift

Tarih: 1 ay önce
1347 izlenme

Mimar çift önce güzel bir mekanı dekore ediyorlar. Sonrasın da ise hiç durmadan sikişiyorlar. Bu durum onları çok mutlu ettiği için hiç ara vermeden sikişe devam etmek adına yeni yollar arıyorlar. Tabii durmak nedir bilmeyen bu çift için sikiş tam bir tutku.

Herkese selam ben beyza 20 yaşındayım 168 boyunda 54 kiloyum esmer bayanım bende siZe bir anımı paylaşmak istedim.

ilk sex tecrübem
18 yaşındaydım seks içgüdülerime hakim olamıyordum sürekli masturbasyon yapıyordum ama masturbasyon beni kesmiyordu artık sevişmek istiyordum ama yapamıyordum masturbasyon yaparken sürekli karşı apartmanımızda oturan 27 yaşındaki evli ersinş hayal ediyordum ona karşı boş değildim ben içimde ona karşı bişeyler besliyordum ama ona ulaşamıyprdum kendimi belli edemiyordum ama artık karar verdim dişiliğimi kullanacaktım ve onu gördüğümde sürekli firikik veriyordum ama ersin oralı bile olmuyordu artık onu unutmaya başlamıştım.
Okulumu değiştirecektim ama gideceğim okula puanım yetmiyordu babam ersinden rica etmişti çözmesi için ersinde yarın sabah gideriZ halledriz dedi sabah ersinle beraber olacaktım beraber gidexektik sabah olmak bilmiyordu ama sabahı heyecanla bekledim ve erken kalktım hazırlandım ersinş beklemeye başladım ersin geldi beni aldı okula gittik 10 dk sürdü işimi halletti kaydımı yaptı çıktık eve gidiyorduk ama gitmek istemiyordum teklif ettim teşekkür için sana çay ısöarlayayım dedim kabul etti beni güzel bi yere götürdü çay içtik sohbet ettik tüm ceseratimi topladım ve içimdekileri söyledim ersin sana aşığım ama evli olduğun için aramızda bişey olmayacağınıda biliyorum o yüzden içimdekileri dökmek istedim dedim ersinin bana cevabı sevgili değil ama çok iyi arakadaş ve dost olabiliriz dedi hemen kabul ettim ama bi şartı vardı kesinlikle benim yanımda rahat olacan benden saklın gizlin olmayacak dedi bende tamam ama seninde olmayacak dedim anlaştık ayrıldık...

liseli genç memelerim
Ersinle artık çok iyi arkadaştık birbirimiz arıyor konuşuYor dertleşiyorduk müsait oldukca görüşüyoruz bişey yiyip içmek için dışarıda geziyorduk okullar kspanmış yaz ayına gşrmiştik deniz sezonu açılmış ersinle denize gitmeye karar vermiştik denize gittiğimizde ilk bikiniyle utanmıştım ama sonra rahatlamıştım çok eğlemmiştik ogün ebe döndüğümüzde ben mutluluktan havalarda uçuyordum ersinle arkadaştık ama ben hergeçen gün ona bağlanıyor deli gibi aşık oluyordum ona bunu belli etmemeye çalışıyordum ersin bana mesaj attı bi gece yarın akşama kendini ayarla izin al ikigünlük tatile gidecez çok güzel vakit geçirez diye msj attı ama ben nasıl izin alacaktım arkadaşımla konuştum ailesiyle adapazırına gideceklerini beni çağırmasını söyledim annemi aradı annem babamdan izin aldıktan sonra gidebeileceğimi söyledi uçuyordum havalarda akşam olmuyordu bir türlü ersinle iki gün tatil yapacaktım daha ne olabilirdiki kendine ufak bir bavul yaptım ersinden haber beklemeye başladım 5 gibi aradı şuraya gel ordan alayım seni dedi bnde evden çıktım dediği yere gittim ersinle yola çıktık şilede bir yere geldik havuzlu çok güzel bir villaydı eve girdik saat 8.30 falandı ersin hemen üstünü değiştir havuza girecez dedi akşam havuz keyfi çok zevkli olur dedi ben odaya üstümü değiltirmeye girdim sütyen kilotlaydımki ersin odaya girdi çok utandım ufak bir çığlık attım çıkmasını istedim oda bana utanmana gerek yok biz arkadaşız böyle birşeyin sorun olmayacağını hem bikiniyle beni gördüğünü arasında fark olmadığımı söyledi ama ben utanmıştım çıkmasını istedim itira etmedi çıktı sonra havuza girdik ersin havuzdan çıktı birer tane bira aldı geldi ilk kez bira içecektim korkuyordum ama ersinede güveniyordum ama onunla sevişmek istemiyorda değildim ama genede yapamazdım biraları havuz kenarına alıp havuza girip kenarda hem içiyorduk hemde şakalaşıyorduk ersin biranda bikinimim üstünü tuttu ve aşağıya çekit 80 lik gögüslerim biranda ortaya çıktı şok olmuştum bişey yapamıyordum kendimi topladım ve ne yapıyon dedim oda ya at şu utangaçlıpını dedi havuzda çıplak yüZmek kadar zevkli bişey yoktu dedi ben olsun yapamam bu kadar rahat olmamı bekleme utanırım dedim oda havuzdan çıktı üstünden atmana yyardımcı olayım dedi be şortunu çıkardı çıplaktı gözlerim direk sikine gitti ve ersin yapma lütfen dedim giy dedi ama o havuza atladı ve yanıma geldi rahat ol korkma bişey olmayacak dedi dediklerine ititraz edemiyordum bikinim üstünü çıkardı sonra altını çıkardı bende çırılçıplak kaldım amım götüm meydandaydı korkma utanma ne birir görebilir nede duyabilr dedi çıplaktım utanıyordum ersin çok rahattı benimde rahatlamam için herşeyi yapıyordu saat artık 12 geliyordu ama biz hala havuz başındaydık bira içiyorduk son kez girip içeri geçelim dedim artık rahatlamıştım rahat rahat çıplak takılıyordum ve gerçekten çıplak yüzmek çok Zevkliydi havuzda ersinle şakalırken siki bi yerlerime değerken kendimi kaptırıyordum en sonunda dayanamadım alkolunde etkisi olacak bunda dudaklarına yapıştım havuzda hiç bişey demedi ama hiç bişeyde yapmadı bi kaç dakika öpüştükten sonra bıraktım hiç bişey olmamış gibi davrandı kızdınmı dedim yooo dedi istediğin gibi davranı bilirsin dedi havuzdan çıktık eve geçtik duşa girdik beraber duşumuzu aldık sonra beraber aynı yatakta çıplak yattık ama bana hiç bşey yapmadı öğlene doğru uyandık kahvaltımızı yaptık hemen havuza girdik zaten çıplaktık çıplak şekildede havuza girdik akşama kadar deli gibi eğlendik akiam yemekten sonra dışarı çıktık bara gittik içtik dans ettik vakit su gibi geçiyordu ben geçmesini isyemiyordum ama geçiyordu gece 3 gibi eve geldikhemen duşa girdik duştan sonra yatağa ersin sana masaj yapayım dedi eline kremleri aldı ben yüzz üstü yatırdı kremlerdikten sonra bana madaj yapmaya başladı siki götümün arasındaydı ve kalkmıştı sıcaklığını ve sertliğini hissediyordum sesimi çıkarmıyordum belki siker diye ama bana 1 saat madaj yaptı ve sikmedi yanıma uzandı neden bana bişey yapmıyon dedim neden yapayım dedi ben istiyorum dememe rağmen olmaz dedi ama sikin kalktı seninde canın istedi dedim olsun erkeğim kalkabilir bu seni sikecem anlamına gelmez dedi sonra uyuduk sbaah uyandık ben masajın etkisiyle çok rahatlamıştım rahatca uyumuştum yemeği yedik sofrayı topladık havuza gittik yüzmeye başladık aradan saatler geçmişti artık eve dönecektik aklıma bi fikir geldi ve hemen ersinin yanına gittim sen dün gece beni çok rahatladın dedim bende seni rahatlatacam dedim ve görümü sikine sürmeye başladım ersin izin vermedi karşılık almak için yapmadım dedi.

boğaza kadar sakso
Ogün o şekil geçip eve gelmiştik çok güzel iki gün geçirmiştik bunları düşünüp hayatımı sürüyordum ve tekrar taşamak istiyordum arada ersinin eşi evde yoksa evde buluşuyorduk babamı kandırmıştım izin almıştım tekirdağa arkadaşımın yanına gidecem diye iki günlüğüne ersine hemen maj attım eğer ayarlayabilirsen iki gün izinliyim diye yarım saat geçti tamam bi saat sonra geliyorum dedi geldi beni aldı gittik şileye hemen eve girer girmez ilk işimiz soyunmak olup havuza girmek oldu akşam olmuştu yemek için eve geçti yemeğimizi yedik bira içiyorduk masada ben masanın altından ayağımı ersinşn sikine uzattım ve oynamaya başladım bana napıyon dedi bende masaj yapıyom bu ne masajı dedi yarrak masajı dedim dedinki ersin beni sikmeni istiyorum senin olmak istiyorum dedim ama kabul etmedi gece olmuştu yattık uyuduk sabah erkenden kalktık duşa girdik sonra havuza ama sürekli alkol alıyorduk öğlen güneş çok kötü tepemize çıkmıştı eve geçelim dedik bi film koyduk film izliyorduk ben ersinin kucağına yatmıştım siki kafama suratıma değiyordu arada öpüyordum gülüşüyorduk akşam üzeriydi ben kumandanın pilini düşürmüş koltuğun altında onu ararken ersin arkama geçti sikini dayadı amımın üstüne sokayım dedi sok dedim saka dedi korkma dedi ersin koltupa oturdu geçtim kucağına oturdum siki tam amımdaydı yapıştım dudaklarına öpüşmeye başladık bi yandanda lütfen okşa beni sikmeyeceksende okşa beni diye yalvarıyordum artık dayanamamıştı galiba oda ben okşamaya başladı galiba sevişiyorduk istediğime ulaşmıştım galiba beni kucakladı masaya yatırdı benimle sevişmek istediğine eminmisin dedi evet seni çok istiyorum dedi baştan söyleyeyim dedi sert ve küfür ederim dedi kaybediyorum kendimi dedi olsun dedim razıyım dedim dudaklarıma yapıştı sonra boyunma ordan dikleşmiş ve uçları dışarı doğru fırlamış ilk defa bı şekilde gördüğüm gögüslerime indi yalamaya başladı ısırmaya başladı deli oluyordum zevkden çıldırmıştım amımdan sıvı değil su akıyordu bugüne kadar yaptığım masturbasyonlarda hiç birine benzemiyordu orda göbeğime sonrada amına indi gömüldü diliyle sikiyordu beni kafasını iyice bastırıyordum bırakmasın diye titremeye başladım galiba boşalmak buydu ayağa kalktı beni kaldırdı sikini ağzıma verdi yalıyordum ileri geri yapıyordum ilk kez sakso öekiyordun tadı iğrenç gelmedi ama ersin saçlarımdan tuttu bastırıyordu git gel yapıyordu ağzımda bir yandan dediği gibi küfürlere başlamıştı ulan orospu vanın demek bu yarrağı istiyor aş sana sana yarrak amına kodum orospusu diyordu ama sikini gırtlağıma kadar sokup kafamı bastırıp duruyordu nefes alırken zorlanıyordum küfürler hoşuma gitmeye başlamıştı ersin hiç durmuyordu ağzımdaki yarrak kalınlaşıp duruyordu ağzıma zor sığmaya başlamıştı orospum benim seni yarrağa doyuracam diyotdu kafamı sıkıca tuttu sikiyle apzımda okadar hızlı hızlı gidip gelemeye başladık hızına ağzım yetişeniyordu sonra kafamı bastıdı gırtlağıma kadar sikini soktu o şekil durdu ve döllerini ağzıma boşaltmaya başladı kafamı kaçırmak istiyordum ama okadar sıkı tutuyprduki kaçıramıyordu. Bana dur orospu yutacaksın hepsini dedi hepsini yıtturdu ve ağzımdan çıktı neden böyle yaptın dedim ben sana dedim kaybediyorum kendimi dedi banyoya gittim ağzımı çalkaladım geldim ersin koltupa oturmuşdu gittim önünde diz çöktüm ve sikini ağzıma aldım yalamaya başladım ersinşn siki kalk aya başlamıştı dikildiğinde hemen beni koöruğa domalttı ve amıma agzını dayadı amımı yalama başladı uzunca yaladı sonra kaltı üstüme geldi ve karım olmaya hazırmısım dedi bende evet sabırsızlıkla bekliyorum dedim cabın acımasın ozaman dedi hazırlamış olduğu zeytinyağını sikşne ve amıma bolca sürdü sikinin kafasını amımda bir mğddet grzdirdi bunu yapması bile benim ayaklarımı yerden kesti sikini amıma sürtüyordu sürteken bir anda hepsini içime geçirdi nefesim kesilmişdi ama acı duymamıştım zevkten nefesim kesilmişti durdu bekledi o şekil bacağımdan alan kanı hissedebiliyordun 1 dakika falan hiç kımıldamadan bekledi sesimiz çıkmıyordu sonra yavaş yavaş girip öıkmaya başladı işte buydu bağıracam bağıramıyorsum biri duyar diye okadar zevk alıyordum anlamış ılacak orospu bağıracak bağır diyordu kismae duymaz seni diyordu bende bağırmaya başlamıştım artık ersin git gele devam ediyor ama hIzlanıyordu artık deli gibi sikiyor ben altında tüm sesşnle bağırarak inliyordum ersin içinde gidip gelirken bir yandan popoma vuruyordu bu canımı acıyoypr vurma falan piç diye bağırdıkca sus lan orospu sikilmene bak diyordu her vurduğunda küfürler ediyordu amaına kodum kızı değil artık kadını canın sikilmek istiyor he alsana sikilmek nasıl olur öğreteyim diyo ama amıma her köklediğinde benim kafam koltuğu vurup geri geliyordu yavaşladı üstüme yattı yavaş yavaş git gel yapıyor belli ara durup bekliyordu sonra hızlanıyordu amımı deyim yerindeyse parçalıyordu çok sert sijiyordu offff söyle lan orospu ablanıda siken varmı diyordu ben inlemeketen zaten cevap vermiyordum cevap vermeyince popoma sertce vurup orospu cevap versene ablanıda sikiyorlarmı dedi bilmiyorum dedim doğru söyle lan kim sikiyor dedi bilmiyorum dedim inlemelerin arasında.

Karıcım diyordu bu şafı dedikce ben daha çok istekli oluyordum offf karıcım amım harika senin amın harika sikiliyor avlanında götü harika onunda götünü sikmek istiyorum dedi orospum bana ablanın götünü siktirecrnmi dedi hayır sebi paylaşmam dedim vırdu sus lan itirat et ne diyorsam onu yap orospu dedi siktirecenmi ablanı bana dedim evet ikiniz beraber aikcez dedim dedim ama bunu deyince öyle bir gidip gelmeye başladıki kafam koöruğa çarpmaktan canımı yakıyordu karıcım peki baban ananı sikeniliyormı sikemiyorsa onuda getir aikelim siye küfür ediyordu tamam dedim onuda siktirecem dedim yavaşladı ben inliyoedum çığlıklarım çok yükselmişti ersin boşalmak bilmiyordu yavaşladı eğildi kulağıma amınamı ağzınamı boşalayım dedi ağır amımda ağzımda olmaz dedim dışarı boşal dedim olmaz kabul edecen birini deddi ağzıma dedim tamam dedi belimi sıkıca kavradı ve biranda hızlandı köküne kadar soktu ve durdu dinleniyoor sandım ama içimdeki sıcaklığı ve bişeylerin aktığını hissedince içime boşaldığını anladım ama kurtulmaya çalışsamda ıkadar sıkı belime sarılmıştıki kurtulamadım hepsini içine akıttı ve içimde biraz daha git gel yaptımtan sonra çıktı neden içime boşaldın hamile kalırsam dedi korkma kalmazsın dedi kendimi kaybettim dayanamadım dedi beni banyoya götürdü telefonu söktü kablosuyla amıma su tuttu içini iyiyce yıkadı yarında ertesi günü hapı alırız hamile kalmazsın dedi korkma dedi ama amıma akan su beni gene tahrik etmişti umrumda değildi hemen diz çöktüm ağzıma aldım kaldırdım ersin beni hemen lavaboya dayadı ve arkadan amıma girmeye başladı deli gibi sikiyordu beni evirip çevirip yarım saate yakın içimde gitti geldi ve sonra çıkardı hepsini ağzıma boşalttı ve yutturdu bana

İçeri geçmiştik yatalım dedi yatağıma geçtik birbirimize sarıldık uyuduk öğlene dopru uyandık kahvaltıdan sonra hemen havuza girdik ama ben sikişmek istiyordum havuzda kucağına çıktım ve içine almaya başladım beni havuzdan çıkardı kenarına yatırdı bacaklarımı iyice kırdı ve amıma pompalamaya başladı ve hızlı hızlı gidiyordu ulan orospu sana emrediyorum ablanıda amcanın kızınıda bana siktireceksin diyordu yoksa seni bu yarrak mahrum bırakırım diyordu ora beni o şekilde 15 dakika kadar bana nefes aldırmadan sikti ve sikini dışarı çıkarıp yere boşaldı beni doğrultu ve yala bunları dedi hipnox olmuş gibi ne derse yapıyordum ve yerdeki dölleri tel tek yaladım ogünde beni akşama kadar yarrağa doyurdu ve gece yarına doğru eve geldik çok mutluydum artık ersinin karısı olmuştum onu çok seviyordum

Hikayem uzun ve sıkıcı olduysa özür dilerim bu yaşadığım gerçek hikaye olduğundan gerçekleri yazdım ekleme dahi yapmadım okuyanlara teşşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates