Guncel Hikayeler

19 Aralık 2015 Cumartesi

Kuzenimi sikmeyi çok seviyorum


Kuzenimi sikmeyi çok seviyorum

Arkadaşlar bahçede seks yarışı yapıyorlar

Tarih: 4 ay önce
2317 izlenme
Sevgililer evin bahcesinde oturmuş konuşurlarken iddalaşıyorlar aynı anda sevişmeye başlıyorlar kim erken boşaltacak yarışı içinde yan yana seks yapıyorlar farklı pozisyonlarda erkeklerini boşaltmak için tatlı yarış içerisindeler
ben doruk 21 yaşındayım kuzenim alevde 20 yaşında. vücudu çok güzel balık etli iri göğüslü kalçaları şişkin. evlerimiz pek yakın olmasada gidip geliriz sık sık. bi gün annelerimiz alışverişe  gidecekti ve alevde gidicekti. ben aleve engel oluyordum o benimle evde kalsın diye ve başardım da. alev annesine gelmiyeceğini söyledi. onlar gitti ve başbaşa kaldık. konuşuyorduk ben muhabbeti cinselliğe çekiyordum oda kısa kısa cevaplar veriyordu. ben sikimin kalktığını ona belli ettirmeye çalışıyodum oda gözlerini kaçırıyordu.ben ayağa kalktım sikim daha belli olsun diye o televizyona bakıyordu. bende tuvalete gittim boşalmaya ama hala umudum vardı.

kuzenimi siktim
kapıyı tam kapatmadım beni görür belki diye ve boşalmaya başladım. o hala televizyon izliyordu. en sonunda dayanamayıp onun odasına gidip çamaşırlarını kurcaladım ve gördü. ne yapıyorsun sen çıldırdın mı çabuk bırak onları çık burdan dedi bende kendimi saldım soyundum karşısında. doruk lütfen yapma dedi ben üzerine yürüdüm. dokundum memelerini elledim poposunu amını elledim sesini çıkarmadı titriyordu. yatağa oturttum üstünü çıkarmasına yardımcı oldum artık ikimizde çıplaktık. elini sikime tutturdum bende onun amını elliyordum. sonra amını yalamaya başladım kendinden geçiyordu. sikimi ağzına götürdüm çok sakin ama çokda güzel yalıyordu. beni bozma lütfen dedi bende tamam korkma dedim. önümde domaltıp götüne yavaş yavaş girmeye başladım çok acı çekiyordu ama hoşunada gidiyordu. sonra hızlandım çığlıklar atıyordu bende öyle.

çıkardım götünden ve sırt üstü yatırdım bacaklarını açtım amına dokunduruyordum sikimi. zevk alıyodu. bende yavaş yavaş giriyordum birden ıhhh dedi ve birz sonra kan gelmeye başladı. ohhh çekti devam etmemi söyledi bende hızlandım. çıldırmıştık resmen. o pozisyonda devam ederken bir yandan göğüslerini yalayıp götünü parmaklıyordum. artık boşalıcaktım hemen çıkardım ve götüne soktum sikimi ve içine boşaldım. onuda boşaltmak için birazdaha siktim ve oda benim ağzzıma boşaldı. çok güzel tadı vardı. ikimiz içinde ilkti ve hala sevişiyoruz. kuzenimi sikmeyi çok seviyorum. eşim olsa bukadar zevk almam. iyi sexler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates