Guncel Hikayeler

23 Aralık 2014 Salı

Yeğenimin Boxer ından Kabaran Aleti



Merhaba arkadaşlar adım derya 27 yaşında iri göğüslü büyük kalçalı erkeklerin tabiriyle 90 60 90 bir kadınım 1.75 boyunda 57 kiloda sarışınım.

 3 yıldır evliyim kocamlada monoton bir sex hayatımız vardır. Birgün memleketten yeğnimin benim yanıma geleceğini haber ettiler.

Yeğnimde 19 yaşında kaslı yakışıklı bir erkek. Çevresinde tüm kızların gözü yeğnimin üstünde diyebilirim adı furkan. Sıyah sportif bi arabası var. Yaklaşık 4 buçuk saat sonra kapı çalındı.


Gelen yeğnimdi öpüştük içeriye girdi
biraz konuştuktan sonra yorgun oldugunu bi duşa girip yatmak istediğini söyledi. Üst kattaki banyonun yerini gösterdikten sonra oturma odasına gidip tv yi açıp kanalları gezmeye başladım. Yarım saat sonra furkan yanıma bi boxerla geldi.

 Boxer patlamak üzereydi. Ve bana valizin yerini sordu. Gösterdikten sonra üstünü giyinmeye gitti ama benim aklım hala furkanın aletteydi. Derken furkan geldi uykunun tutmadığını, biraz gezmek istediğini söyledi. Bende hemen yatak odasına gidip bişeyler giydim çıktık dışarıya. Gezmedigimiz mağza kalmadı çok yorulmustuk eve döndük.

 Eve geldiğimizde eşimde evdeydi oda yeni gelmiş furkanla öpüstüler filan konuşmaya basladılar. O sırada eşime bi telefon geldi konuştuklarına göre adanaya bi iş görüşmesine gidecekti. 1 saat oturduktan sonra eşim evedn ayrıldı ve 1 hafta gelemiyeceğini söyledi kendinize dikkat edin diyerek gitti. Artık furkanla baş başaydık.

Gözlerim süreklı onun aletindeydi. Görmeyi çok istiyodum. Odasına gidip biraz internette gezeceğini söyledi yukarıya çıktı. O sırada bende üstümü değiştirmek icin yukarı çıktığımda hafif iniltiler geldi kulağima. Kapının deliğinden baktım ve o bir sik değil resmen kobraydi benim olmalıydı o. Kapıyı çaldım ve direk girdim içeriye toparlanmaya çalıştı ama artık çok geçti bende rahat ol diyince yüzündeki utançlık gitmişti.

Ellerimi alete attım bi öpücük kondurdum. Sonra hic bisey demedn çırılçıplak soyundum ve yalamaya devam ettim ama hepsi ağzıma sığmıyordu artık furkanda rahatlamaya başlayınca önüne sırt üstü yatip bacaklarımı ayırdıktan sonra sıra sende dedim yalamaya başladı resmen eriyordum 2 kez orgazm oldum artık daha fazla dayanamadıgım için onu icimde istiyodum ama ne kadarının gireceğini merak ediyordum.

Yavas yavaş sokmaya basladı. Derken köküne kadar almışım ama acıdan ölüyodum resmen sonra git gellere başladı yaklaşık 20 dakika pozisyon değiştirmeden sikti beni ve aynı anda boşaldık. Beraber banyoya girdik.

 Beni tertemiz yıkadı banyodan sonra çırılçıplak uyuduk. Furkan 2 gün sonra gitti gitmeden 3 kere daha evire çevire sikti :) gitmeden valizine ilk sikiştiğimiz günki tangamı koydum baktıkca beni hatırlasın. iyi sikişler :).  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates