Guncel Hikayeler

22 Aralık 2014 Pazartesi

Babası ve Sevgilim Beraber Sikiyor



Öncelikle kendimden bahsedeyim 1.65 boyunda 55 kiloyum kumral ve yeşil gözlüyüm erkek arkadaşım basketçi 1.80 boyunda kaslı ve çok sexi bunu yanlızca ben söylemiyorum elbette tüm kız arkadaşlarımın gözü onda .

sürtükler herneyse 2 yıldır çıkıyoruz bu olayda 2 yıl önce oldu .

zaten aynı okuldaydık ilişkimizin ilk ayında öpüşmeye başlamıştık sınıfta tuvalette falan bu arada ikimizde yurtta kalıyoruz okulun pansiyonu herneyse birgün başka bakıyodu anladım birşeyler istediğini ama anlamazdan geliyorum.


neyse okul çıkışı sınıfta kaldık ilk önce yine öpüşürken burak beni kucağına oturttu ileri geri götürüp getiriyodu beni felaket zevk aldım sonra gömleğimi açıp göğüslerimi emmeye başladı şuan içine girmek için neler vermezdim tapıyorum sana tarzı şeyler diyodu bende gaza geldim ve orada kıyafetlerimizle sex yaptık tabi birde birine yakalanma korkusu olduğundan

 soyunmadık o hafta sonu beni evine çağırdı bi küçük kardeşi vardı odasına geçtik bu yine beni kucağına oturtuyo öpüşüyoruz falan seni sikmek istiyorm dedi bende o koca sikini içimde hissetmek istiyorum dedim kardeşini salona kitledi ve geldi bende o arada soyunmuş yatakta onu bekliyodum üzerimi tekrar giymemi istedi ve beni tekrar kendi soydu ben ama amıma giremezsin sende sonrada baban siker beni dedim tamam dön o zaman dedi parmaklarını

soktu aynı zamanda amımada baskı yapıyordu yüzüstü yatırım yarım saat amımı ve göğüslerimi yaladı daha sonra mutfaktan sıvı yağ getirim sikini yağladı siki demişken ayıptır söylemi 27 cm siki içima aldım beni hayvan gibi böğürte böğürte sikti acayip zevk aldım ve yüzüme boşaldı daha sonra ona sakso yaptık o siki yalamaya doyamıyordum daha sonra

kapıda bir ses duydukmeğer babası kapıdaymış ve ne zamandır orda olduğunu inanın bilmiyorum daha sonra bana gelip oğlumun kız arkadaşının tadına birde ben bakmak isterim dedi dümbük baba buna bayılacaksın dedi ve benim bişey dememe gerek kalmadan babasi

soyundu bununki oğlu kadar iyi değildi ama idare ederdi ve harika yalıyordu anlayacağınız babası oğlundan iyiydi. Burakla hala çıkıyoruz ve annesini herhafta biyere gönderim baba oğul biri amcığımı parmaklarken biride o koca sikini götüme sokuyo...  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates