Guncel Hikayeler

23 Aralık 2014 Salı

Babamla Tüm Yıl Birlikte Olduk



ben 27 yaşında bir cocuklu ve 3 kocasından ayrılmış olan bir dulum .benim olyımda aynen buralarda okuduğum gibi oluverdi vede çok zevklide bir şekilde devam ediyor annemde 5 yılk önce ölmüş babamda bir duldu 

evlenememişti kardeşimle babamla beraberdik duruyorduk babamın evinde bir yıl geçmişti e biz babamla gün geçtikçe iyi bir muhabbetler yapıyorduk hepsi erotikti tam bize göre idi 

hoşumuza gidiyordu dul oldumuza gerek ki baba kız oldumuzu unutyorduk işte bir gecde böyle oldu aten konuşurken iyice tahrik olmuştuk birbirimizede alışmıştık ben zaten hep seksi giyiniyordum babamın yanındada gördümki babamında yarağı dimdii bende delirmiştim babam bana ben ona

baktım ve babam 2 yanağımdan tutarak kendine çekti ve dudağıma yapıştı emiyordu emdikçede benim mememin üzerindeki elide sıkıyordu dimdik olan memei ve beni bu halde duduk ve memelri emerken çıplacık etti benim elimede zaten yarağını vermişti kalın iri büyük bir yaraktı iyi olduğu belli idi çok.beni sırt üstü yaptı ve dudukalrımdan yeniden başaladı emiyordu memeleride 

bacakalrıda bütün vucudumu emiyor yalıyordu ve benim ağzımada o yarağıda tıkayıp emziriyordu ve bacak arama geldi 2 yana tam açtı amı görünce hele tazecik tertemiz delirdi dahada azdı ve o yarağı dayadı deliğine sürtüyordu üzeründe memelerimide emiyor bacakalrı emiyor ısırıyordu kendide bende tam deli divaneye döndüktü işte oanda dayananmıyordum hadisokkkkk sokkkkk

 diye inliyordum ve o andada öyle bir soktu köklediki hemde o manzarayı görünce bendahada delirerek bir ahhhhçektimki babacımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmdiye inliyordum babacım dururmu yılardır am sikmemiş şimdi tazecik tertemiz bir amın içşne köklemişti soktukça sokuyor at gibi kökledikçe beni delirtiyor ve canavar gibi duduak ve memelerimi emiyor ısırıyordu parçalarcasına sikiyordu beni böyle bir zevki yakalmış yeniden sanki dünyaya gelmiş 

zevklerin en iyisini yaşıyorduk seni asla kimseye vermem sen hep benimsin artık dedikçe sikiyordu bende ona diyordum sen ne zaman nasıl istersen öyle sik beni erkekğim diyordum ve öyle bir köklediki inanaılmaz bir şekilde orgazm olyuyorduk ve amın en derinine kadar sukup 

boşaldı ve beni ilk siktiği gecde hamile bırakmıştı bile sabaha kadar beni artık defalarca sikti ve diğer gecelerdede beni hem amdan hemde götten sikmeye başladı hemde kocamın bile sikmediği o götü ben naralar atarak bağırarak hiçte acımadan soktu kanlar içinde bıraktı ama bende asıl 

erkekği yakalamış oldum muazzam bir zevkin içinde idim artık ve halen bu şekşlde 2 yıldır devam ediyor evelenmedim daha biraz dahada evlenmiyecem ama evlensem bile ben 2 kocalı bir kadınum bundan sonra asıl kocam babam olacak




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates