Guncel Hikayeler

24 Aralık 2014 Çarşamba

Enişteme siktirdim - ablam yatarken



enişteme siktirdim - ablam yatarken
merhaba ismim sedef 23 yaşındayım 19 yaşımdayken bir müddet ablamlarda kalmam gerekiyordu ablamın doğumu için doğuma 1 hafta kalmıştı eniştemin halinden belliydi sexe 

hasret olduğu önceden parmağımla kızlığımı bozmuştum ve onun için rahattım ailemin eniştemin hepsinin haberi vardı bu du
durumumda bir gün gece yatarken dantelli külotumu giydim kapıyı kilitlemeden . 


yatağıma uzandım zaten eniştem bana bazen manalı bişeyler diyordu ben umursamıyordum neyse eniştemin geleceğini tahmin ediyordum ve saat gece 3e yaklaşınca kapı kolunun sesi gelince bana hemen üstümü açtımsütun gibi 


bacaklarımı ortaya çıkardım uyur numarası yaptım eniştem içeri girdi kapıyı kapattı belliki ablam uyumuş yanıma yaklaştı nefesini bacaklarımda hissettim yavaş yavaş bacaklarımı öpmeye başladı vajinamı kokladı ben dayanamadım ve yerimden doğruldum dudaklarına yumuldum bir müddet öpüştükten sonra ikimizde çırılçıplak soyunduk o vajinamı yaladı ben penisini ağzıma aldım zevkin dorularındaydık hadi gir bana dedim o hemen beni domalttı anüsümü yaladı parmakladı sonra penisini anüsüme dayadı ve yavaş yavaş içine girmeye başladı . 


ama benim götüm nasıl ağrıyor anlatamam tabiki zevk alıyordum bu acıdan fazla dayanamadı hemen boşaldı yıka gel dedim o yıkadı geldi 2 saat boyunca amımı ve götümü enişteme siktirdim diğer günlerde zaman zamn tekrarladık sikişmek gibisi varmı bu dünyada hoşça kalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By Blogger Templates